اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی آذربایجان شرقی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص 100 میلیارد تومان برای احداث و توسعه راه های روستایی استان اطلاع داد.

اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی آذربایجان شرقی

داود بهبودی در جریان بازدید نوروزی استاندار از این سازمان، به ارائه گزارش عملکرد بودجه سال 99 استان پرداخت و اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای ابلاغی سال جاری استان تا به امروز به عدد 692.5 میلیارد تومان رسیده که 26 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی از ابلاغ اعتبار 116.3 میلیارد تومانی به استان از محل بند ط اطلاع داد و اضافه کرد: سال جاری سخت ترین بودجه هزینه ای را در سطح کشور و استان تجربه کردیم.

وی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، سه درصد نفت و گاز و 0.27 درصد ارزش اضافه کرده را 391 میلیارد تومان مطرح نمود و گفت: میانگین تخصیص این منابع 50 درصد بوده است.

بهبودی میزان تخصیص اعتبارات توازن استانی را 34 درصد و اعتبارات ملی را 33 درصد خواند و اضافه کرد: در مجموع به میزان 33 درصد از اعتبارات توازن به مبلغ 531 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی از اقدامات شاخص استان در زمینه ساماندهی نیروهای راهداری، انعقاد تفاهم نامه سنددار کردن رودخانه های استان، مبادله اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه، پروژه های فرهنگی نظیر بازسازی تئاتر شهر و سینما 29 بهمن، تامین برق بعضی از شهرک های صنعتی، احداث ندامتگاه 5000 نفری تبریز، مرکز ماده 16 بانوان، کانون اصلاح و تربیت و پایگاه امداد شمال غرب کشور یاد کرد.

وی در مورد اختصاص اعتبار برای احداث و توسعه راه های روستایی استان، گفت: از این رقم مبلغ 30 میلیارد تومان از محل تبصره 19 و 70 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی و خودیاری اهالی تامین شده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رئیس این سازمان به مواردی مثل پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری سال 99 و تعریف پروژه های اقتصاد مقاومتی سال 1400، اشاره نمود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16331

به "اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید