از بدهی مالیاتی فدراسیون خبر نداشتم، قوانین سختی برای لیگ داریم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشستی با خبرنگاران پیرامون شرایط این فدراسیون در اوضاع کرونا و مسائل و بدهی ها گفت: ما بدهی سنگینی از جام ریاست جمهوری در گذشته داشتیم که وزارت ورزش و جوانان قول داد در حل این مشکل به ما یاری کند. بدهی جام ریاست جمهوری مانند یک غده بود که در تلاشیم تا آن را صفر کنیم.

از بدهی مالیاتی فدراسیون خبر نداشتم، قوانین سختی برای لیگ داریم

وی پیرامون مشکل جدید بدهی اقتصادیاتی فدراسیون هندبال هم اعلام کرد: اداره کل امور اقتصادیاتی از سال 89 تا 95 در بخش ارزش اضافه نموده اقداماتی را شروع نموده است. ما نباید با این موضوعات درگیر باشیم و این مسائل باید در بخش های بالادستی و وزارت حل گردد. حل این مسئله مشکل من نیست باید در حوزه وزارت حل گردد مگر فدراسیون چه آورده اقتصادی برای این مسائل دارد. ما از قبل هم بدهی اقتصادیاتی داشتیم که کوشش شد تا از 950 اقتصادیات به 150 میلیون برسد و کوشش می گردد تا این بدهی هم صفر گردد.

وی ادامه داد: بعضی به من می گویند با این شرایط چرا مسئولیت قبول کردی. من بدهی جام ریاست جمهوری را می دانستم و پای آن هم ایستادم اما از بدهی اقتصادیاتی و اظهارنامه و ارزش اضافه نموده خبر نداشتیم! ما باید برای اجرای برنامه های خود کوشش کنیم اما این مسائل وقت ما را می گیرد و جلوی پای راه را گرفته است.

رئیس فدراسیون در پاسخ به پرسشی پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال، گفت: ضمن احترام به همه مربیان، من بعد از سی سال سنت شکنی و از مربی داخلی استفاده کردم . آقای حبیبی از بهترین مربیان است و زحمت زیادی برای تیم ملی هندبال کشید. جامعه هندبال خسته شده، ما 6 سال است هیچ مقامی نگرفته ایم یعنی کوشش شد اما نتیجه نگرفتیم. ما در انتخابی دنیا و انتخابی المپیک با یک اتفاق نادر و تنها با یک نتیجه حذف شدیم. ما اسیر بدشانسی ها شدیم. معتقدم ما مربیان توانمندی داریم و اگر قرار است مربی درجه دو و سه بیاوریم و همان نتیجه مربیان داخلی را بگیریم، مربیان داخلی اولویت تیم ملی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه به نتایج خوبی با چند گزینه مطرح خارجی رسیده بودیم ولی قضیه مسائل ارزی ترمز ما را کشید، توضیح داد: کاری نمی کنم که هندبال را دچار مشکل کنم. اگر مسائل ارزی اجازه دهد از مربی خارجی وگرنه از مربی داخلی استفاده می کنیم.

پاکدل در ادامه به پیگیری برای برگزاری لیگ های هندبال اشاره نمود و اضافه نمود: بسیاری از اهالی خانواده همچون مربیان و بازیکنان از راه لیگ معیشت خود را می گذرانند و اگر لیگ راه نیافتد آنها دچار مشکل می شوند. البته ما برای اینکه مسائل دوره های قبل پیش نیاید قوانین سفت و سختی را اجرا می کنیم.

وی توضیح داد: حتی اگر قرار باشد با هشت تیم لیگ راه بیافتد این کار را می کنم اما کوشش می کنیم لیگ با انضباط و با نظم برگزار گردد نه اینکه تیمی وسط راه بماند و نتواند مطالبات بازیکنان و کادر را بدهد. الان هم تا تیمی مطالبات بازیکنان را ندهد نمی تواند در فصل جدید حاضر باشد. الان یکی از تیم های بانوان برای حضور در لیگ مشکل دارد و آن را کنار گذاشتیم.

وی در انتها در مورد زمان اغاز لیگ های برتر گفت: زمان شروع لیگ بانوان چهارم مهرماه است و اگر مجوز بدهند لیگ مردان را اواخر شهریورماه با شرایط سخت گیرانه ای شروع می کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10982

به "از بدهی مالیاتی فدراسیون خبر نداشتم، قوانین سختی برای لیگ داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بدهی مالیاتی فدراسیون خبر نداشتم، قوانین سختی برای لیگ داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید