استقلال در هر سه جام مدعی قهرمانی است، بازیکنان مراقب خودشان باشند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد مددی که عصر امروز پنجشنبه در تمرین آبی پوشان شرکت نموده بود در جمع بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم.

استقلال در هر سه جام مدعی قهرمانی است، بازیکنان مراقب خودشان باشند

وی ادامه داد: شما عزیزان مایه امید میلیون ها طرفدار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی شناسد. چشم طرفداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید نمود: ما سال جاری در هر سه جام حضور داریم و طرفداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئناً شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیات مدیره محترم و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با کوشش شما، استقلال بازهای زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان شاءالله بتوانید در سال 1400 نتایج درخشانی کسب نمایید.

در ادامه سید ایمان میری، رئیس کارگزاری حامی باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو به شما عزیزان، ما همواره پشتیبان باشگاه، کادر محترم فنی و بازیکنان عزیز هستیم و 10 درصد از قراردادتان را با هماهنگی آقای مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد. شما به هیچ عنوان نگرانی بابت پرداختی ها نداشته باشید و به کوشش خود برای ارائه بازی های زیبا و نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو ادامه دهید. ما محکم پشت تیم هستیم و با روحیه مضاعف به کوشش خود ادامه دهید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16944

به "استقلال در هر سه جام مدعی قهرمانی است، بازیکنان مراقب خودشان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در هر سه جام مدعی قهرمانی است، بازیکنان مراقب خودشان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید