اسکندری: کارآمدی مجلس براساس احتیاج های قانونی جامعه تعریف می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، عضو تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در آنالیز کارآمدی مجلس باید ببینیم که احتیاج های قانونی جامعه چیست و مجلس به چه شکلی از این شأنیت خود استفاده می نماید.

اسکندری: کارآمدی مجلس براساس احتیاج های قانونی جامعه تعریف می گردد

محمد اسکندری، عضو تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان در تبادل نظریی ویدئویی با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به تبیین کارآمدی مجلس پرداخت و اظهار کرد: ابتدا باید کارآمدی را براساس زمان و شرایط جامعه تعریف کنیم؛ به طور مثلا اگر یک زمانی شرایط جنگی داشته باشیم، کارآمدی مجلس شورای اسلامی یک تعریف دارد، اگر در شرایط تحریم مالی باشیم، این کارآمدی تعریف متفاوتی پیدا می نماید و به این ترتیب وظایف مجلس نیز متفاوت می گردد.

اسکندری اعلام کرد: وظیفه عمده مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است و در آنالیز کارآمدی مجلس باید ببینیم که احتیاج های قانونی جامعه چیست و مجلس به چه شکلی از این شأنیت خود استفاده می نماید و بر این اساس کارآمدی مجلس را آنالیز کنیم.

عضو تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه به تبیین کارآمدی مجلس پرداخت و اضافه کرد: برای این منظور باید به این نکته نیز بپردازیم که فاصله بین مردم و حاکمیت افزایش پیدا نموده و اثرات ان را در انتخابات اسفند 98 مشاهده کردیم.

وی توضیح داد: در این شرایط عملکرد و کارویژه مجلس باید به گونه ای باشد که به ترمیم این فاصله بیانجامد.

مشروح این تبادل نظر را در ویدئوی زیر می توانید ببینید:

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9004

به "اسکندری: کارآمدی مجلس براساس احتیاج های قانونی جامعه تعریف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکندری: کارآمدی مجلس براساس احتیاج های قانونی جامعه تعریف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید