امید سوریان به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی دنیا به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه دنیای کشتی معرفی گردید. انتخاباتی که قرار است شهریورماه سالجاری در صورت کاهش موج شیوع ویروس کرونا، در حاشیه رقابت های کشتی قهرمانی جوانان دنیا در صربستان برگزار گردد.

امید سوریان به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران

به همین دلیل حمید سوریان که عزم خود را برای کسب این کرسی دنیای برای ایران جزم نموده اظهار کرد: راهیابی به جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه دنیای کشتی به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و عوامل زیادی را برای موفقیت می طلبد. انتخابات مذکور، میدان رقابت بین 14 کاندیدا برای کسب 6 کرسی هیات رئیسه است که همین موضوع کار را برای تمامی رقبا، بسیار سخت خواهد نمود. اما باید امیدوار بود که می توان با حمایت همه جانبه جامعه کشتی و ورزش ایران، چنین جایگاهی به کشورمان برسد.

وی با تاکید بر اینکه کسب کرسی در اتحادیه دنیای برای کشتی ایران بسیار مفید خواهد بود، گفت: در این مدت نشست های مختلفی با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم که آنها هم وعده دادند در حد توان به من و در نهایت کشتی ایران یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، تجربه نشان داده انتخابات هیات رئیسه اتحادیه دنیای کشتی همیشه با لابی های پشت پرده کشورهای صاحب نام همراه است و هیچگاه نمی توان بدون سرمایه گذاری های مختلف اقتصادی و مراودات دیپلماتیک به جمع هیات رئیسه راه یافت. هر چند حمید سوریان با داشتن یک مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای دنیا در ویترین افتخاراتش، بخشی از جهت موفقیت در انتخابات پیش رو را طی نموده اما حالا نوبت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی است که نقشه و برنامه ویژه ای را برای موفقیت این قهرمان ملی، تدوین و اجرایی کند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10888

به "امید سوریان به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید سوریان به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید