انتظار یک بازی سخت را داشتیم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست تیمش مقابل شهداب یزد گفت: انتظار یک بازی سخت را داشتیم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تبریک ویژه به تیم شهداب یزد. در گیم اول و دوم پایاپای بازی کردیم و می توانستیم پیروز شویم اما متاسفانه در امتیاز 20 به بالا چند اشتباه مرتکب شدیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

انتظار یک بازی سخت را داشتیم

باقرزاده در ادامه گفت: برای این بازی استراتژیک داشتیم. هفته بعد بازی مهمی داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازی که نیازی داریم را به دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در پاسخ به این سئوال که تیم شما مستعد حضور در مرحله پلی آف است نظر خودتان چیست گفت: روزی که تیم را بستیم و یارگیری انجام دادیم بسیاری از ما انتقاد کردند که بازیکنان جوان و باتجربه های پا به سن گذاشته ایم داریم اما رفته رفته با تمرینات ضعف تیم را پوشش دادیم و نظرها نسبت به تیم تغییر کرد. امیدواریم تا نیم فصل نتیجه ای که در شأن هورسان باشد را بدست آوریم و در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13730

به "انتظار یک بازی سخت را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار یک بازی سخت را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید