برنامه ام را برای تیم جوانان ارائه دادم، بازیکنان تیم فردا معرفی می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، پرویز مظلومی مدعی شد که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شده است.

برنامه ام را برای تیم جوانان ارائه دادم، بازیکنان تیم فردا معرفی می شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، پرویز مظلومی درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: همواره باید تا دقایق آخر صبر کرد اما نشست خیلی خوبی با کمیته فنی داشتیم. دو تا سه جلسه با اعضای این کمیته برگزار نموده و ضمن ارائه برنامه هایم، دستیاران خود را معرفی نموده ام.

وی افزود: بیست وپنج بازیکن انتخاب شده اند که فردا اسامی شان اعلام می گردد. از دوشنبه هم تست کرونا از بازیکنان و اعضای کادر فنی می گیرند. من برنامه هایم را داده ام و از همان روز دوشنبه هم بچه ها به اردو می آیند. انشالله باشگاه ها همکاری نمایند.

گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی جوانان توضیح داد: زمان خیلی کمی داریم. 25 مهر بازی های تیم ملی جوانان آغاز می گردد و در گروه سختی هم قرار گرفته ایم که ازبکستان به عنوان میزبان در گروه ما است. اگر بالا بیاییم هم باید در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های سخت آسیا مانند کره جنوبی، ژاپن، عراق و بحرین بازی کنیم. اگر این ملاقات را هم ببریم به جام جهانی جوانان می رویم.

مظلومی توضیح داد: تیم خوبی داریم و با فکر چنین تصمیمی گرفته ام. عرق ملی سبب شد به تیم جوانان بیایم زیرا فدراسیون تا به امروز درباره مسائل اقتصادی صحبتی با من ننموده است.

4129/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11898

به "برنامه ام را برای تیم جوانان ارائه دادم، بازیکنان تیم فردا معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ام را برای تیم جوانان ارائه دادم، بازیکنان تیم فردا معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید