تظاهرات مردم بحرین علیه آل خلیفه؛ درخواست برای آزادی زندانیان در سایه شیوع کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه خواهان آزادی فوری زندانیانی شدند که در سایه شیوع ویروس کرونا و بی توجهی عمدی رژیم در شرایط خطرناکی به سر می برند.

تظاهرات مردم بحرین علیه آل خلیفه؛ درخواست برای آزادی زندانیان در سایه شیوع کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، شهروندان بحرینی به ویژه خانواده های زندانیان سیاسی در مناطق مختلف تظاهرات کردند و خواهان آزادی فرزندانشان در سایه شیوع ویروس کرونا در زندان های آل خلیفه شدند به ویژه پس از آنکه بیش از 60 نفر از زندانیان به کرونا مبتلا شدند.

ساکنان شهرک بنی جمره، تظاهرات خشم اسیران را برای دومین روز پیاپی در همبستگی با زندانیان سیاسی و تاکید بر حق فوری آنها برای آزادی برگزار کردند.

مردم شهرک دمستان هم در همبستگی با زندانیان سیاسی تظاهرات نموده و از مقامات رژیم خواستند فرزندانشان را با توجه به شیوع کرونا در زندانها آزاد نمایند.

ساکنان منامه هم در تظاهراتی بر ضرورت آزادی فوری زندانیان دربند آل خلیفه با توجه به شیوع کرونا و بی توجهی عمدی این رژیم به شرایط بهداشتی زندانها تاکید کردند.

شهرک السهله الجنوبیه، المالکیه، الدیر، کرانه، کرزکان، مقابه، ابوصیبع، الشاخوره و الدراز شاهد برگزاری تظاهرات همبستگی با زندانیان بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16789

به "تظاهرات مردم بحرین علیه آل خلیفه؛ درخواست برای آزادی زندانیان در سایه شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مردم بحرین علیه آل خلیفه؛ درخواست برای آزادی زندانیان در سایه شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید