جدیدترین خبر از کمدی هولیا

به گزارش دَبی بلاگ، فیلمبرداری فیلم سینمایی هولیا در حالی در تهران ادامه دارد که بازی بازیگران زن فیلم به پایان رسیده است.

جدیدترین خبر از کمدی هولیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، آخرین روزهای فیلمبرداری کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در لوکیشنهای تهران از جمله برج آزادی در حال انجام است.

بازی بازیگران زن فیلم، مریم امیر جلالی، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری و شراره رخام اخیراً به پایان رسید. مریم امیرجلالی در این کمدی در دو نقش بازی کرده که از لحاظ سنی با یکدیگر متفاوت هستند.

پوریا پورسرخ، محمد رضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، شراره رخام و هولیا دیکن Hulya Diken بازیگر ترکیه ای در این فیلم بازی دارند.

سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!.

این ششمین فیلم سینمایی مرتضی آتش زمزم پس از فیلم های مرگ سپید، بن بست، مالیخولیا، سیمین و نیروانا محسوب می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11015

به "جدیدترین خبر از کمدی هولیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبر از کمدی هولیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید