حضور پررنگ زنان در توییتر ، تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور مداوم توییت بازی می نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، نتایج یک پژوهش جالب نشان می دهد که حضور زنان در توییتر چندین برابر مردان است و از بین 80 درصد جمعیت فعال بزرگسالان آمریکایی در توییتر ، تنها 10 درصد آنان حضوری مداوم دارند.

حضور پررنگ زنان در توییتر ، تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور مداوم توییت بازی می نمایند

به گزارش سرویس آی تی وفناوری انتخاب، نتایج نظرسنجی Pew نشان داد تفاوت بین کاربران توییتر و جمعیت عمومی ایالات متحده به شکل قابل توجهی معنادار است.

Pew براورد می نماید که بیشتر کاربران فعال توییتر را زنان تشکیل می دهند و البته دامنه سنی کاربران توییتر را افراد جوان تشکیل می دهد نه افراد میانسال یا کهنسال. از سوی دیگر آنالیز های سیاسی نشان داد که به لحاظ گرایش سیاسی، هواداران حزب دموکرات بیش از جمهوریخواهان در توییتر فعالند.

بخش دیگری از گزارش Pew نشان می دهد که اغلب کاربران توییتر موضوعات سیاسی را دنیال می نمایند یا در این زمینه توییت بازی می نمایند. درواقع 42٪ از پاسخ دهندگان اعلام کردند که در 30 روز اخیر در خصوص سیاست توییت زده اند و تنها 13 درصد گفته اند کاری به سیاست ندارند.

محققان در مقایسه با جمعیت عمومی ایالات متحده، معتقدند که کاربران توییتر جوانتر و تحصیلکرده تر اغلب هوادار حزب دموکراتند. این مطالعه براساس آنالیز نظرات کاربران در ماه پایانی سال 2018 و در گروهی متشکل از 2791 کاربر بالغ در انجام شد که موافقت کردند اطلاعات توییتر خود را با محققان به اشتراک بگذارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28297

به "حضور پررنگ زنان در توییتر ، تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور مداوم توییت بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ زنان در توییتر ، تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور مداوم توییت بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید