خبرنگاران استاندار خراسان شمالی دستور بستن فروشگاه کوروش را داد

به گزارش دَبی بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- شعب فروشگاه افق کوروش در استان خراسان شمالی، امروز - شنبه - با دستور استاندار پلمب شد.

خبرنگاران استاندار خراسان شمالی دستور بستن فروشگاه کوروش را داد

رییس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی شامگاه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: تمام شعبه های فروشگاه افق کوروش در استان، از جمله بجنورد، مرکز استان امروز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مهدی امیدوار گفت: با تاکید استاندار، مسوولان فروشگاه کوروش باید نسبت به راه اندازی سامانه خرید اینترنتی کالا اقدام می کردند اما مقاومت کرده و از این کار سر باز زدند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه طرح فروش اینترنتی کالا در این فروشگاه ها اجرا نشد، امروز با دستور استاندار خراسان شمالی و حکم قضایی، نسبت به پلمب شعب چندگانه این فروشگاه اقدام شد.

رییس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: امروز 14 شعبه از 17 شعبه افق کوروش در شهر بجنورد پلمب شده است.

پس از انتشار ویروس کرونا، به منظور بی نیاز کردن شهروندان از حضور در بازار برای خرید مواد غذایی و مایحتاج عمومی خود، نرم افزار خرید و فروش اینترنتی سروینا، با پیگیری موکد استاندار خراسان شمالی طراحی و نسبت به عضوگیری از فروشگاهها و عرضه کنندگان کالا در آن اقدام شد.

این سامانه اینترنتی تمامی شهرستان های خراسان شمالی را زیر پوشش خدمات خود دارد و در نخستین مرحله سه هزار قلم کالا، برای عرضه به مشتریان، در این سامانه بارگذاری شد که شهروندان می توانند برای خرید از آن عدد 58 را به سرشماره 10008317 پیامک کنند تا نرم افزار سامانه به گوشی آنان ارسال شود و از این طریق بتوانند خریدهای خود را با پرداخت برخط (آنلاین) و یا دستگاه پز آورنده کالا، از فروشگاه ها انجام دهند.

در خراسان شمالی 31 فروشگاه زنجیره ای و 25 فروشگاه بزرگ دایر است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7629

به "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی دستور بستن فروشگاه کوروش را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی دستور بستن فروشگاه کوروش را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید