خبرنگاران رئیس علوم پزشکی: 105 بیمار کرونایی در قم بستری هستند

به گزارش دَبی بلاگ، قم - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین شرایط کرونا در این استان گفت: در حال حاضر 105 بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند که شرایط 9 تَن از آنها وخیم است.

خبرنگاران رئیس علوم پزشکی: 105 بیمار کرونایی در قم بستری هستند

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر در گفت و گویی گفت: در شبانه روز منتهی به آخرین روز از دی ماه، 20 تَن با علائم کرونا در مراکز درمانی قم مورد پذیرش و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن 15 بیمار کرونایی جدید گفت: 11 تَن نیز که طی روزهای گذشته بستری شده بودند ترخیص شدند.

وی بیان نمود: یک تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود نیز جان خود را از دست داد.

قم از روز بیستم دی ماه در ردیف مناطق آبی کرونایی کشور واقع شده است.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14985

به "خبرنگاران رئیس علوم پزشکی: 105 بیمار کرونایی در قم بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس علوم پزشکی: 105 بیمار کرونایی در قم بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید