خبرنگاران نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در استان اردبیل مربوط به مشگین شهر است

به گزارش دَبی بلاگ، اردبیل - خبرنگاران- فرماندارمشگین شهر گفت: نزدیک به نیمی از 51 بیمار مشکوک به کرونا در استان اردبیل مربوط به این شهرستان می باشد.

خبرنگاران نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در استان اردبیل مربوط به مشگین شهر است

اکبرصمدی یکشنبه شب به خبرنگاران اضافه کرد: هم اکنون 20 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری می باشند.

وی بیان کرد: با توجه به آمار بالای بیماران احتمالی کرونا در این شهرستان و احتمال شیوع و گسترش آن طی روزهای آینده، انتظار می رود شهروندان مشگین شهر موضوع را جدی گرفته و طی دو سه هفته آینده به جز موارد لازم و ضروری از خانه خارج نشوند.

وی اضافه کرد: شهروندان از مسافرت، حضور در اماکن مختلف عمومی، مراکز خرید و حتی مراسم و مجالس ختم و تجمع های کوچک و بزرگ جدا خودداری کرده و توصیه های بهداشتی را مراعات کنند.

صمدی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی، تمهیدات بهداشتی، درمانی و مراقبتی لازم توسط ادارات و نهادها،بویژه پزشکان و پرستاران گفت: اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز از جمله ماسک ، الکل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده دیگر با اولویت بیمارستان و درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی تهیه و تامین خواهد شد.

فرماندار و رییس شورای سلامت شهرستان مشگین شهر گفت: تعطیلی مدارس، مراکز علمی، دانشگاهی، موسسات آموزشی، کتابخانه های عمومی، اماکن اقامتی و گردشگری، مجتمع های آبدرمانی و قهوه خانه ها تا تعطیلات عید نوروز با هماهنگی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در راستای سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این بیماری صورت می گیرد تا مردم در خانه بمانند و نباید این امر باعث مسافرت و یا حضور بیشتر مردم در اماکن عمومی و مراکز خرید گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5857

به "خبرنگاران نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در استان اردبیل مربوط به مشگین شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در استان اردبیل مربوط به مشگین شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید