خبرنگاران پرواز فوق العاده ایران ایر به رم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) یک پرواز فوق العاده به مقصد رم انجام می دهد.

خبرنگاران پرواز فوق العاده ایران ایر به رم

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی شیوع کرونا و تقاضای هموطنان برای مراجعت به کشور و با توجه به صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ایتالیا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روز 5 آبان ماه (26 اکتبر) یک پرواز فوق العاده به مقصد فرودگاه رم انجام می دهد.

این پرواز فوق العاده در ساعت 7 و 20 دقیقه با شماره پرواز 739 فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت 10 به وقت محلی وارد فرودگاه رم می گردد.

پرواز بازگشت در همان روز با شماره پرواز 738 در ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه رم پرواز و در ساعت 19 در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می نشیند.

هموطنان برای خرید بلیت پروازهای هما می توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن 46621888 دفتر فروش تلفنی شرکت هما تماس حاصل نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12403

به "خبرنگاران پرواز فوق العاده ایران ایر به رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرواز فوق العاده ایران ایر به رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید