خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس بسته شد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس از پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش اطلاع داد.

خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس بسته شد

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر می کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به طرفداران دادم عمل نموده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا یاری کردند تشکر کنم چرا که در شرایط کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا سخت و سخت بود.

او در ادامه اضافه نمود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان شاءالله به زودی پنجره بسته شده جابجایی باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک طرفدار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر 2 ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در پایان برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12733

به "خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید