خواهر ترامپ: برادرم دروغگو، بی رحم و غیرقابل اعتماد است

به گزارش دَبی بلاگ، این نوار صوتی حاصل مکالمه مری ترامپ برادرزاده ترامپ با عمه بزرگش ماریان ترامپ باری در سال های 2018 و 2019 است که واشنگتن پست به نسخه ای از آن دست یافته است.

خواهر ترامپ: برادرم دروغگو، بی رحم و غیرقابل اعتماد است

انتشار یک نوار صوتی جدید از خواهر ترامپ نشان می دهد او به شدت منتقد سیاست های برادرش است و دونالد ترامپ را فردی دروغگو، بی رحم و بدون اصول و غیرقابل اعتماد می داند.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه واشنگتن پست آمریکا متن نوار صوتی را منتشر نموده که بر اساس آن ماریان ترامپ باری خواهر دونالد ترامپ درباره منش و سیاست های برادرش انتقاد می نماید.

این نوار 15 ساعته از سوی مری ترامپ برادرزاده ترامپ که اخیرا کتابی افشاگرانه علیه عمویش منتشر نموده، در اختیار واشنگتن پست قرار گرفته است و بخشی از آن حاوی صحبت های ماریان ترامپ باری عمه عظیم مری ترامپ درباره دونالد ترامپ است.

ماریان ترامپ باری خواهر عظیم ترامپ در جریان یک گردهمایی انتخاباتی او در سال 2016 در شهر نیویورک/آسوشیتدپرس

مری ترامپ این نوار صوتی را در فاصله سال های 2018 و 2019 و هنگامی که برای کتاب جنجالی خود با عمه اش مصاحبه نموده، ضبط نموده است.

خواهر ترامپ در این نوار صوتی می گوید برادرش دروغگو، بی رحم و غیر قابل اعتماد است. او در بخشی از این نوار صوتی می گوید: خدای من توئیت ها و دروغ گفتن های او ، اوه خدای من.

ماریان ترامپ باری 83 ساله که یک قاضی فدرال بازنشسته است و خواهر عظیم ترامپ است، در این نوار از عملکرد برادرش در موضوع سیاست های محدودکننده مهاجرتی به آمریکا و جدا کردن فرزندان از والدین مهاجر در بازداشتگاه های موقت مرزی به شدت انتقاد نموده است.

خواهر ترامپ در بخشی دیگر از این نوار می گوید برادرش در گذشته (در دهه 1980) بارها از موقعیت شغلی او (قاضی) در جهت اهداف شخصی خودش سوء استفاده نموده است.

او همچنین در بخشی از این نوار صوتی درباره تقلب برادرش در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا در دوران دانشجویی نیز صحبت نموده و گفته حتی نام فردی را که ترامپ او را به جای خودش برای آزمون استخدام نموده بود، به یاد دارد و نام او جو شاپیرو بوده است..

انتشار این نوار صوتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ضربه ای دیگر به موقعیت لرزان و شکننده رییس جمهوری آمریکا در افکار عمومی آمریکایی هاست.

کتاب برادرزاده ترامپ پرفروش ترین آمازون شد/ تحسین متفق القول منتقدان

کتابی که کابوس خانواده ترامپ شده است

ترامپ عزادار برادر شد (+عکس)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11210

به "خواهر ترامپ: برادرم دروغگو، بی رحم و غیرقابل اعتماد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر ترامپ: برادرم دروغگو، بی رحم و غیرقابل اعتماد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید