خودروهای عمومی و حامل کالاهای اساسی مشمول محدودیت تردد نیستند

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اعمال محدودیت های تردد بر اساس تصمیمات کمیته امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان تا ساعت 24 جمعه 16 آبان خبر داد.

خودروهای عمومی و حامل کالاهای اساسی مشمول محدودیت تردد نیستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، حیدر نوروزی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه روز یکشنبه 11 آبان کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا محدودیت هایی جهت تردد در استان تهران به صورت مکتوب ابلاغ شده است.

نوروزی اضافه نمود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان در روزهای اخیر و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مقررات منع عبور و مرور و کاهش رفت و آمد اعلام شده است که بر این اساس مقرر شد ممنوعیت خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به پایتخت در محورهای ورودی و خروجی استان از ساعت 12 ظهر دوشنبه 12 آبان لغایت 24 جمعه 16 آبان اعمال می شود.

وی اضافه نمود: ادارات راهداری تابعه این اداره کل با همکاری و هماهنگی پلیس راهور استان اقدام به انسداد معابر غیر اصلی می کنند. لازم به ذکر است خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های معین شده نمی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: این تصمیمات جهت سلامت هموطنان عزیز و تلاش برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا در نظر گرفته شده و از هموطنان درخواست می کنم ضمن همکاری با عوامل راهداری، از هرگونه سفر خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس شکسته شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13000

به "خودروهای عمومی و حامل کالاهای اساسی مشمول محدودیت تردد نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای عمومی و حامل کالاهای اساسی مشمول محدودیت تردد نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید