داریوش رحمانیان از درآمدی بر تاریخ شرق شناسی در ایران می گوید

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کارگروه تاریخ انجمن ایران شناسی درآمدی بر تاریخ شرق شناسی در ایران را در گفت وگو با داریوش رحمانیان برگزار می نماید.

داریوش رحمانیان از درآمدی بر تاریخ شرق شناسی در ایران می گوید

این نشست پنجشنبه 24 مهرماه ساعت 21 از صفحه اینستاگرام به نشانی @anjoman-iranshenasi پخش می گردد.

داریوش رحمانیان کوشککی (1344) پژوهشگر تاریخ و استادیار گروه تاریخ دانشگاه تهران است. او دوره کارشناسی تاریخ را در دانشگاه تبریز (1368)، دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه شهید بهشتی (1372) و دوره دکتری را در دانشگاه تبریز (1381) گذراند.

تاریخ تفکر سیاسی در دوره قاجاریه، سیدجمال الدین اسدآبادی، ایران بین دو کودتا (تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی، مالی و فرهنگی ایران از انقراض قاجاریه تا کودتای 28 مرداد)، چالش جمهوری و سلطنت در ایران: زوال قاجار و روی کار آمدن رضاشاه، افسانه های لری، بختیاری و شوشتری، ت اری خ علت شناسی انحطاط و عقب ماندگی ایرانیان و مسلمین (از شروع دوره قاجار تا پ ای ان دوره پ ه ل وی) و مقدمه ای بر رویاشناسی تاریخی بعضی از کتاب های داریوش رحمانیان است. وی همچنین مولف کتابی با عنوان جنبش مشروطه است که به عقیده بعضی صاحب نظران نگاه معتدلی به نهضت مشروطه دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12436

به "داریوش رحمانیان از درآمدی بر تاریخ شرق شناسی در ایران می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش رحمانیان از درآمدی بر تاریخ شرق شناسی در ایران می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید