دانشجویان دانشگاه علامه طبابایی از اعتبار رایگان و بن تخفیف خرید منابع کتابراه بهره مند می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی، هدیه ویژه در قالب اهدای اعتبار رایگان و بن تخفیف برای خرید منابع کتابراه در اختیار دانشجویان قرار داد.

دانشجویان دانشگاه علامه طبابایی از اعتبار رایگان و بن تخفیف خرید منابع کتابراه بهره مند می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، سید مهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اهدای اعتبار رایگان و بن تخفیف برای خرید منابع کتابراه به دانشگاهیان گفت: با توجه به تعلطیلی خدمات آموزشی و محدودیت فعالیت های دیگر که منجر به افزایش اوقات فراغت دانشجویان گرامی و دیگر اعضای دانشگاه شده است، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، هدیه ویژه ای را در قالب اهدای اعتبار رایگان و بن تخفیف برای خرید منابع کتابراه به وسیله سامانه همراه به پژوه در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: تمامی اعضای دانشگاه اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان می توانند با مراجعه به وب سایت کتابراه به نشانی https://www.ketabrah.ir/account/gift-credit در این سامانه ثبت نام نموده و با وارد کردن کد هایی که به شماره همراه اعضای دانشگاه ارسال می گردد، 300 هزار ریال اعتبار رایگان و 50 درصد بن تخفیف خرید کتاب الکترونیکی را دریافت نمایند.

طاهری با بیان زمان و نحوه استفاده از اعتبار رایگان و بن تخفیف توضیح داد: مهلت استفاده از این اعتبار تا انتها فروردین ماه 99 است و علاقمندان می توانند برای ثبت نام و دریافت کد اعتبار هدیه از راهنمای آماده شده به نشانی https://d-lib.atu.ac.ir/files/doc 8.pdf استفاده نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6582

به "دانشجویان دانشگاه علامه طبابایی از اعتبار رایگان و بن تخفیف خرید منابع کتابراه بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه علامه طبابایی از اعتبار رایگان و بن تخفیف خرید منابع کتابراه بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید