دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی خوزستان رایگان شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: همه مراحل دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی رایگان است و کارگاه های مجاز برای انجام دادن این کار حق مطالبه وجه ندارند.

دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی خوزستان رایگان شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان منطقه اهواز، نعمت الله نجفی چهارشنبه یازدهم تیر اظهار کرد: این شرکت از صاحبان خودروهای عمومی استان خواست از فرصت دوگانه سوز کردن که به صورت رایگان در کارگاه های مجاز در سطح شهرهای استان انجام می گردد؛ استفاده نمایند.

وی ادامه داد: دولت هزینه گازسوز کردن همه خودروهای عمومی(وانت، تاکسی و ون) که بالغ بریک میلیون و 460هزار دستگاه است را تامین نموده و صاحبان این خودروها به صورت رایگان می توانند در سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان اضافه کرد: صاحبان خودروهای عمومی در سطح خوزستان می توانند پس از ثبت نام در این سامانه، احرازهویت و پلاک، کارگاه مورد نظر را برای گازسوزکردن خودروی خود انتخاب نمایند.

نجفی اضافه کرد: سیاست دولت تدبیر و امید، توسعه صندلی های عرضه گاز سی. ان. جی است. هم اکنون76صندلی گاز سی. ان. جی فعال در خوزستان وجود دارد و 40 صندلی جدید نیز در مرحله صدور مجوز، استعلام و تشریفات قانونی هستند.

وی بیان کرد: استان خوزستان ظرفیت جدید برای توسعه صندلی های گاز سی. ان. جی را با توجه به گرایش روزافزون مردم به استفاده از سوخت ارزان دارند و این شرکت فرآیند لازم برای احداث این نوع صندلی ها را فراهم می نماید.

با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن از 24 آبان سال گذشته، تمایل افراد برای استفاده از سوخت های جایگزین بیشتر شد و از آنجا که قیمت سی. ان. جی همچنان ثابت بود، استقبال برای دوگانه سوز کردن خودروها افزایش یافت و قیمت خودروهای دوگانه سوز نیز روندی صعودی به خود گرفت.

مصرف گاز سی. ان. جی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در خوزستان حدود 35درصد افزایش یافت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9928

به "دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی خوزستان رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی خوزستان رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید