زاکربرگ از پرداخت مالیات بیشتر پشتیبانی می کند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، به نظر می رسد مارک زاگربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک قصد دارد از اصلاح قانون مالیات بین المللی پشتیبانی کند که طبق آن که شرکت های بزرگ فناوری باید مالیات بیشتری در سطح بین المللی بپردازند.

زاکربرگ از پرداخت مالیات بیشتر پشتیبانی می کند

وب سایت پلیتیکو پس از دسترسی به متن سخنرانی زاکربرگ در کنفرانس امنیتی مونیخ فاش کرد، این مدیر ارشد اجرایی از مالیات بیشتر بر شرکت های فناوری پشتیبانی می کند. قرار است امروز زاکربرگ در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی و با رهبران جهان و اعضای کمیسیون اتحادیه اروپا دیدار کند.

طرح اصلاحات قانون مالیاتی شرکت های فناوری توسط سازمان OECD ارائه شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده زاکربرگ در سخنرانی خود علاوه بر پشتیبانی از اصلاح مالیات، از ادامه مذاکرات در سازمان OECD برای ایجاد یک رژیم مالیاتی جهانی جدید نیز پشتیبانی می کند.

در متن سخنرانی زاکربرگ آمده است: ما قبول داریم که اصلاحات به معنای پرداخت مالیات بیشتر، در مناطق بیشتر و در یک چارچوب جدید است. واقفم که شیوه مالیات بندی شرکت های فناوری در اتحادیه اروپا مورد قبول نیست. ما نیز خواهان اصلاح مالیات هستیم و با کمال خوشحالی مشتاق همکاری با OECD در این باره هستم.

این در حالی است که بسیای از کشورهای اروپایی معتقدند فیس بوک مالیات اندکی می پردازد. درهمین راستا فرانسه و اتریش قوانینی در سطح ملی برای مالیات شرکت های دیجیتال وضع کرده اند که در کل شرکت های بزرگ فناوری آمریکایی را پوشش می دهد. انگلیس نیز تصمیم دارد در ماه آوریل مالیاتی بر این شرکت ها وضع کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5501

به "زاکربرگ از پرداخت مالیات بیشتر پشتیبانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکربرگ از پرداخت مالیات بیشتر پشتیبانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید