شکست یونایتد در فرگی تایم ، VAR منجی آرتتا شد

به گزارش دَبی بلاگ، آرسنال با گل های دقیقه های پایانی و به کمک کمک داور ویدیویی برابر منچستریونایتد از شکست خانگی، پیروزی ساخت.

شکست یونایتد در فرگی تایم ، VAR منجی آرتتا شد

به گزارش ایسنا، در هفته چهارم لیگ جزیره و در حساس ترین بازی هفته شاگردان آرتتا پیروز شدند سه بر یک از سد منچستریونایتد عبور کنند.

منچستریونایتد در نیمه نخست با گل مارکوس رشفورد از آرسنال پیش افتاد اما فزونی شیاطین سرخ شکننده بود و در فاصله کمتر از یک دقیقه مارتین اودگارد، کاپیتان توپچی ها، کار را به تساوی کشاند.

در این بازی مجذوب کننده و مهیج سیستم کمک داور ویدیویی نقش پررنگی داشت. در نیمه دوم داور شبیه سازی کای هاورتس را پنالتی تشخیص داد اما با دخالت VAR پنالتی توپچی ها رد شد. در آخرین دقایق بازی هم گارناچو در یک ضد حمله برق آسا و بر خلاف جریان بازی دروازه آرسنال را گشود اما VAR گل شیاطین سرخ را با یک آفساید میلی متری رد کرد.

در حالی که به نظر می رسید بازی با نتیجه تساوی به سرانجام برسد در وقت های اضافه رایس و ژسوس دو بار دروازه اونانا را گشودند تا توپچی ها یک پیروزی شیرین را در ورزشگاه امارات تجربه کنند و با اندوختن 10 امتیاز از چهار بازی از کورس رقابت با منچسترسیتی جا نمانند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31124

به "شکست یونایتد در فرگی تایم ، VAR منجی آرتتا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یونایتد در فرگی تایم ، VAR منجی آرتتا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید