طرفداران ترامپ فرایند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند

به گزارش دَبی بلاگ، جمعی از طرفداران بایدن شب گذشته در شهرهای پورتلند، فیلادلفیا، شیکاگو و نیویورک به خیابان ها آمده و خواستار شمارش صحیح همه آراء شدند و در همین حال در ایالت آریزونا، طرفداران دونالد ترامپ روبروی یک مرکز انتخاباتی تجمع کرده و خواستار متوقف شدن شمارش آراء شدند.

طرفداران ترامپ فرایند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، تظاهرکنندگانی که بیشتر آن ها طرفدار بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا بوده، شب گذشته در شهرهای پورتلند، فیلادلفیا، شیکاگو و نیویورک به خیابان ها آمده و خواستار شمارش صحیح همه آراء شدند؛ این در حالی است که در ایالت آریزونا طرفداران دونالد ترامپ روبروی یک مرکز انتخاباتی تجمع کرده و خواستار متوقف شدن شمارش آراء شدند.

معترضان طرفدار نامزد دموکرات در واکنش به اقدامات ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر ادعای تقلب و توسل به شکایت در دادگاه، شب گذشته در سراسر ایالات متحده گردهم آمده و در حالی که بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخابات بوده اند؛ پلاکارت هایی برافراشته که در آن نوشته شده بود : هر رای باید شمرده شود. نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در چند ایالت حساس که هنوز شمارش آراء در حال انجام است، همچنان بلاتکلیف مانده است.

چشمان آمریکایی ها در حالی که به شمارش آراء در آخرین ایالت های حساس دوخته شده؛ اما همزمان به شمارش قربانیان کووید 19 نیز خیره مانده؛ بیش از 233 هزار جان باخته ناشی از شیوع ویروس کرونا تا به امروز به ثبت رسیده؛ همچنین روز گذشته ایالات متحده با 99 هزار و 660 مورد جدید مبتلایان به کووید 19 رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

در بوستون نیز معترضان از شرایط سیاسی کنونی ابراز نارضایتی کرده و خواستار یک حزب جدید و یک نظام سیاسی جدید شدند.

از سوی دیگر در ایالت آریزونا، ده ها تظاهر کننده طرفدار دونالد ترامپ شب گذشته، در فضایی متشنج، مقابل حوزه شمارش آراء تجمع کرده و در حالی که خواستار متوقف شدن شمارش آراء شده، شعار هایی نیز علیه فاکس نیوز سر دادند؛ چرا که به گفته آن ها، این شبکه محافظه کار، بایدن را به عنوان پیروز انتخاباتی در این ایالت معرفی کرده است.،ایرنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13029

به "طرفداران ترامپ فرایند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران ترامپ فرایند شمارش آرا در آریزونا را مختل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید