عاملان حمله به فرودگاه اربیل دستگیر شدند

به گزارش دَبی بلاگ، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق از دستگیری عاملان حمله به فرودگاه اربیل و چند نفر از عاملان حمله به نهادهای دیپلماتیک در عراق اطلاع داد.

عاملان حمله به فرودگاه اربیل دستگیر شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق از دستگیری عاملان حمله به فرودگاه اربیل و چند نفر از عاملان حمله به نهادهای دیپلماتیک در عراق اطلاع داد.

فرماندهی عملیات مشترک در عراق روز پنجشنبه از دستگیری چند نفر مرتبط با حمله به نهادهای دیپلماتیک در عراق اطلاع داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، تحسین الخفاجی سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: دستگیری چند فرد مرتبط با این اقدامات تروریستی بزدلانه این پیغام را به تروریست ها می دهد که آن ها حتی اگر فرار نمایند، تحت پیگرد قرار می گیرند و به زندان افکنده می شوند تا به جزای عادلانه خود برسند.

او اضافه کرد: تحقیقات به نتایج عظیم و مهمی رسیده است که با کامل شدن آن به اطلاع شهروندان خواهیم رساند، زیرا این قضیه برای افکار عمومی اهمیت دارد.

الخفاجی همچنین اعلام نمود که عاملان حمله راکتی دیروز به فرودگاه اربیل هم دستگیر شدند.

سخنگوی عملیات مشترک عراق تأکید کرد: میان بغداد و منطقه کردستان عراق هماهنگی امنیتی و نظامی بسیاری است و با تکمیل تحقیقات طرف عامل حمله به فرودگاه اربیل هم معرفی می گردد، زیرا ما در قبال هیچ کسی که به امنیت عراق لطمه بزند کوتاهی نمی کنیم.

منابع عراقی چهارشنبه شب از وقوع انفجاری در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق اطلاع داده بودند.

منابع خبری روز گذشته از حمله به نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه بین المللی اربیل اطلاع دادند.

بعضی منابع عراقی اطلاع دادند که پس از اصابت راکت ها، بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند بطوریکه هم زمان با انتشار این خبر گفته شد، بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند؛ با این حال منابع رسمی هنوز این خبر را تأیید نکرده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12071

به "عاملان حمله به فرودگاه اربیل دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان حمله به فرودگاه اربیل دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید