عباسعلی مهر به آلمان می رود، کمیته المپیک هزینه ها راپرداخت کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی ضمن اعلام خبر اعزام نخستین بانوی المپیکی کاراته به آلمان گفت: طبق هماهنگی اجرا شده از سوی کمیته ملی المپیک، جهت خارج کردن پلاتین پای خود، مهرماه راهی کشور المان خواهد شد تا در کلینیک هانوفر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

عباسعلی مهر به آلمان می رود، کمیته المپیک هزینه ها راپرداخت کرد

وی افزود: پیش از این قرار بود عمل خارج کردن پلاتین از زانو عباسعلی بعد از المپیک انجام شود ولی با توجه به تأخیر در برگزاری مسابقات مذکور و داشتن زمان مناسب، تصمیم گرفته شد که این ورزشکار مهرماه راهی المان شود.

طباطبایی ادامه داد: در همین خصوص صحبت هایی با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک انجام دادیم و مسؤولان کمیته ملی المپیک محبت داشتند و به مانند عمل جراحی نخست روی زانوی عباسعلی، تمام هزینه های این عمل را نیز متقبل شدند.

رئیس فدراسیون کاراته اعلام نمود: دکتر سلطانی فر، دکتر صالحی امیری، دکتر علی نژاد، سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک و تمام مسؤولان ورزش در تمام این مدت نهایت حمایت را از کاراته داشته اند و وظیفه خود میدانیم از تمام این عزیزان تشکر کنیم. همچنین جا دارد که از دکتر امینی نیز تشکر ویژه ای داشته باشیم که همواره یار و یاور ورزش بوده تا جایی که در عمل جراحی زانوی عباسعلی به واسطه عشق و علاقه اش به کشورمان، حاضر به دریافت دستمزد جراحی نشد.

طباطبایی در پایان شرح داد: عباسعلی به محض خارج کردن پلاتین پای خود مجدداً تمریناتش را از سر می گیرد تا اماده حضوری پیروز در المپیک توکیو شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11853

به "عباسعلی مهر به آلمان می رود، کمیته المپیک هزینه ها راپرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی مهر به آلمان می رود، کمیته المپیک هزینه ها راپرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید