فرصت ثبت میهمانی دانشجویان پزشکی امروز، 31 مرداد به خاتمه می رسد

به گزارش دَبی بلاگ، فرصت ثبت نام دانشجویان پزشکی جهت گذراندن واحد های کارآموزی و کارورزی ترم آینده در دانشگاه های استان محل سکونت به صورت میهمان امروز، 31 مرداد به خاتمه می رسد.

فرصت ثبت میهمانی دانشجویان پزشکی امروز، 31 مرداد به خاتمه می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگارانیی، فرصت ثبت نام دانشجویان پزشکی جهت گذراندن واحد های کارآموزی و کارورزی ترم آینده در دانشگاه های استان محل سکونت به صورت میهمان امروز به خاتمه می رسد.

با توجه به تداوم شرایط موجود در کشور در مورد مقابله با همه گیری کرونا، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی علاوه بر فرایند مهمانی و انتقال معمول، امکان میهمانی دانشجویان مذکور در دانشگاه های استان محل سکونت به جای دانشگاه محل تحصیل (منوط به تایید دانشگاه مبدا و مقصد)، برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 را فراهم نموده است.

این تصمیم به جهت ایجاد ساز و کار هایی برای به حداقل رسانیدن تردد های بین استانی و حتی المقدور تسهیل میهمانی دانشجویان در دوره های کارآموزی و کارورزی اتخاذ شده است.

دانشجویان پزشکی می توانند برای ثبت میهمانی واحد های کارآموزی و کارورزی ترم آینده در دانشگاه های استان محل سکونت خود به وسیله سامانه میهمانی و انتقال اقدام نمایند.

دانشجویان پزشکی تا امروز آدینه 31 مرداد 99 فرصت دارند درخواست خود را ثبت نمایند. با توجه به محدودیت زمانی این دوره قابل تمدید نخواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11251

به "فرصت ثبت میهمانی دانشجویان پزشکی امروز، 31 مرداد به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت میهمانی دانشجویان پزشکی امروز، 31 مرداد به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید