لغو مسابقات گرند پری جودوی نابینان و کم بینایان در انگلیس

به گزارش دَبی بلاگ، مسابقات گرندپری جودوی نابینایان و کم بینایان که قرار بود فروردین ماه به میزبانی انگلیس برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

لغو مسابقات گرند پری جودوی نابینان و کم بینایان در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گرندپری جودی نابینایان و کم بینایان که قرار بود 18 فروردین در انگلیس برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو وبه زمان دیگری موکول شد.

محمدرضا خیرالله زاده در وزن +100 کیلوگرم، وحید نوری در وزن 90 کیلوگرم و علیرضا خجسته در وزن 73 کیلوگرم نفرات اعزامی به این مسابقات بودند. این مسابقات که برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو و تایید کلاس بندی بین المللی جودوکاران بود از 18 فروردین در انگلیس شروع و به مدت دو روز قرار بود برگزار گردد.

پیش از این محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری که دارای رنگینگ اول و دوم جهان هستند پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک شده بودند و تنها علیرضا خجسته برای کسب سهمیه قرار بود در این مسابقات رقابت کند. و دو ورزشکار دیگر برای تایید کلاس بندی بین المللی شرکت نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6767

به "لغو مسابقات گرند پری جودوی نابینان و کم بینایان در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مسابقات گرند پری جودوی نابینان و کم بینایان در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید