لیورپول نه؛ سیتی یا بارسا مقصد بعدی اوبامیانگ

به گزارش دَبی بلاگ، بازیکن سابق آرسنال معتقد است که احتمال جدایی پیر امریک اوبامیانگ در تابستان پیش رو بالاست، ولی مقصد بعدی او لیورپول نخواهد بود.

لیورپول نه؛ سیتی یا بارسا مقصد بعدی اوبامیانگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تنها یک سال و نیم دیگر به اتمام قرارداد پیر امریک اوبامیانگ با آرسنال زمان باقی است و احتمال تمدید آن بسیار اندک به نظر می رسد. تنها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، احتمال تمدید این قرارداد وجود دارد ولی شرایط توپچی ها برای کسب سهمیه هم چندان خوب نیست.

در مورد اوبامیانگ شایعات زیادی شنیده می شود و از لیورپول، سیتی، بارسا و رئال به عنوان مقاصد بعدی او نام برده شده است.

چارلی نیکولاس بازیکن سابق آرسنال در دهه 80 میلادی اما معتقد است اوبامیانگ به لیورپول نخواهد رفت.

او در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت: بعید می دانم لیورپول و سیتی اوبامیانگ را به خدمت بگیرند. او به لیورپول خواهد رفت؟ خیر اما سیتی می تواند گزینه خوبی برای او باشد اگر آگوئرو را از دست بدهند.

شاید اوبامیانگ با خودش بگوید بازی در آلمان و انگلیس را تجربه کرده ام و حالا بهتر است به لالیگا اسپانیا بروم. او می تواند به بارسلونا برود دقیقا همان کاری که تیری آنری در سن او انجام داد و برای بازی کنار مسی و ژاوی، آرسنال را ترک کرد. آنری توانست با بارسا فاتح لیگ قهرمانان شود و این اتفاق شاید برای اوبامیانگ هم تکرار شود. در این بین معتقدم رئال هم می تواند یکی از گزینه های خوب او محسوب شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7048

به "لیورپول نه؛ سیتی یا بارسا مقصد بعدی اوبامیانگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیورپول نه؛ سیتی یا بارسا مقصد بعدی اوبامیانگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول نه؛ سیتی یا بارسا مقصد بعدی اوبامیانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید