مالک شهرخودرو جواب تلفن نمی دهد؛ حمیداوی می گوید پول می دهم و نحوه اداره باشگاه را مشخص می کنم!، گل محمدی می ماند شهر خودرو نایب قهرمان آسیا می شد!

به گزارش دَبی بلاگ، گروه استان ها-رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص حواشی و اتفاقات قبل از ملاقات امروز شهر خودرو و سایپا توضیحاتی داد.

مالک شهرخودرو جواب تلفن نمی دهد؛ حمیداوی می گوید پول می دهم و نحوه اداره باشگاه را مشخص می کنم!، گل محمدی می ماند شهر خودرو نایب قهرمان آسیا می شد!

احسان اصولی صفار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهدمقدس در مورد مسائل پیش آمده قبل از ملاقات امشب دو تیم شهر خودرو و سایپا در استادیوم امام رضا(ع) گفت: تیم شهرخودرو تنها استادیوم خانگی اش را استادیوم امام رضا(ع) معرفی نموده و طبعا بابت این موضوع قراردادی با مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی منعقد نموده است که متاسفانه هیچ تعهدی نسبت به اجرای آن نداشته و مالکیت باشگاه شهرخودرو به هیچ وجه جوابگوی مسئولان آستان قدس نبوده است.

وی اضافه نمود: مجموعه هیئت فوتبال استان نیز چندین بار پیگیری هایی درباره عمل به تعهدات باشگاه شهرخودرو انجام داده که متاسفانه نتیجه ای دربر نداشته است.

اصولی با بیان این که طبق آخرین صحبت مالکیت باشگاه با مدیران تربیت بدنی آستان قدس رضوی، مقرر شده بود که روز گذشته جلسه ای ما بین آنها جهت مشخص تکلیف بدهی ها برگزار گردد، گفت: حمیداوی در این جلسه حاضر نشده و جوابگوی تماس هیچکدام از مسئولان ذی ربط نبوده است به همین دلیل مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز شب گذشته در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه شهرخودرو و سایپا به نماینده باشگاه اعلام نموده بودند که تا زمان مشخص تکلیف بدهی های شهر خودرو، از برگزاری مسابقه در استادیوم امام رضا علیه السلام جلوگیری خواهند کرد.

وی اضافه نمود: پیش از آغاز فصل حمیداوی به بهانه های مختلف راضی نشد استادیوم ثامن الائمه(ع) را برای میزبانی معرفی کند و سازمان لیگ نیز به همین دلیل مجوز برگزاری به این استادیوم را صادر ننموده است.

اصولی اعلام کرد: مسئولان سازمان لیگ، پیش از اینکه مسئولان استادیوم با وساطت هیئت فوتبال و سایر مسئولان استانی راضی به برگزاری مسابقه شدند، اعلام نموده بودند که نتیجه این مسابقه را 3 بر صفر به سود تیم مهمان یعنی سایپا اعلام خواهند کرد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برخلاف اوایل حضور حمیداوی در فوتبال استان که همواره او را پیش از مسابقات در چمن استادیوم می دیدیم، حدود 5 ماه است که هیچ خبری از مالک باشگاه شهر خودرو نداریم و او تلفن هیچ کسی را پاسخ نمی دهد.

وی اضافه نمود: حمیداوی نه تنها مالک بلکه مدیرعامل باشگاه شهرخودرو نیز هست و طی عملی نابه جا که اعتراض جامعه فوتبال استان به ویژه هیات فوتبال استان را در پی داشت، وطنخواه که یکی از بهترین مدیران ورزشی خراسان رضوی بود و پدیده سابق را با چنگ و دندان نگه داشته بود، برکنار و خودش را به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی کرد.

اصولی گفت: باشگاه پدیده سخت ترین روزها را با مدیریت افرادی مانند وطنخواه و سرآسیایی سپری کرد و هیچگاه شاهد چنین مسائلی در آن باشگاه نبودیم؛ اما امروزه حمیداوی خود را مدیرعامل باشگاه معرفی نموده و متاسفانه جوابگوی هیچکس نیست.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی اعلام کرد: امتیاز این تیم در اختیار حمیداوی است اما همه ما می دانیم که مالکیت اصلی این باشگاه برای مردم استان خراسان رضوی و شهر مشهد است؛ امروز بلافاصله پس از این که خبر پشت در ماندن اتوبوس تیم به من رسید، پیگیری کامل انجام دادیم تا بیش از این آبروریزی نگردد.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به پرداخت مقداری از بدهی های باشگاه شهرخودرو به تربیت بدنی آستان قدس توسط سید مهدی رحمتی گفت: باشگاه شهرخودرو 200 میلیون بدهی از مسابقات این فصل و 200 میلیون از فصول گذشته به تربیت بدنی آستان قدس رضوی بدهکار است و حتی برای مسابقه با سایپا قراردادی وجود نداشته است.

اصولی با بیان اینکه بدهی های شهرخودرو به هیات فوتبال استان از زمان باشگاه پدیده تلنبار شده و میزان آن به چند میلیارد رسیده است، گفت: باشگاه شهرخودرو برای پرداخت بدهی های خود جهت برگزاری مسابقات این فصل و فصل گذشته، دو فقره چک به ما تحویل داده است که طبق اعلام بانک امضای چک ها دارای مغایرت با امضای حساب می باشند و ما برای حفظ آبروی فوتبال استان هیچ گاه اینگونه مسائل را رسانه ای ننموده ایم.

وی اضافه نمود: ما از ابتدای فصل نگرانی خودمان را نسبت به شرایط تیم شهرخودرو و نحوه یارگیری و عدم استفاده از ظرفیت فوتبال استان اعلام نموده بودیم که حمیداوی با بیان خصوصی بودن این باشگاه گفت: پولش را من می دهم و خودم مشخص می کنم چگونه اداره گردد!این صحبت ها در حالی بیان شد که هرگاه دوستان به مسئله ای برمی خورند از هیات فوتبال استان توقع حمایت دارند.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام نمود: به عنوان متولی فوتبال استان هیچ گاه اجازه نخواهم داد کسی هم اینگونه به فوتبال ضربه بزند و در کنارش از این ظرفیت برای پیشبرد منافع و برندسازی شخصی خود استفاده نماید.

اصولی ادامه داد: شهرخودرو ویترین فوتبال خراسان رضوی است و همین تیم شهرخودرو که دو فصل پیش 10 هفته صدرنشین لیگ برتر بود و نهایتا سهمیه آسیایی را کسب کرد، باعث افتخار مردم این استان شد.

وی در مورد حمایت مدیریت شهری از تیم های لیگ فزونی گفت: برای حمایت مدیریت شهری از ورزش قهرمانی که باید جاده ای دوطرفه باشد، ساز و کار و ضابطه مشخصی وجود دارد که در امسال نیز 10 میلیارد تومان برای این موضوع از سوی شورا و شهرداری در بودجه سال 99 اختصاص داده ایم.

وی اضافه نمود: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر مشهد مراجعانی داریم که از عدم اجرای تعهدات مجموعه اقتصادی شهرخودرو گلایه دارند و از طرفی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان شرایط این تیم را می بینم و واقعا دچار دوگانگی شده ایم که پول مردم را به مجموعه ای بدهیم که خود بدهکار مردم است.

اصولی اعلام نمود: ما طرف طرفداران و جامعه فوتبال استان هستیم و هیچگونه مسئله ای با باشگاه شهرخودرو و تیم فوتبالش نداریم؛ بلکه مشکل ما با فردی است که به تعهدات و وظایف خود در قبال باشگاهی که به او سپرده شده است، عمل ننموده و شرکت مادری وظیفه تامین اقتصادی این باشگاه را برعهده دارد نیز دچار مسائل اقتصادی است.

وی اضافه نمود: مالک باشگاه شهرخودرو به جای ایجاد فضای همگرایی و یاری دریافت از جامعه فوتبال استان، با صحبت هایش در جمع خبرنگاران استان مبنی بر اینکه باید دستش را ببوسند، نارضایتی عمومی را بوجود آورده است.پیش از ورود حمیداوی به عرصه تیم داری، چه کسی ایشان و مجموعه تحت مدیریتش را می شناخت؟بابت این حجم از تبلیغات برند شخصی به جای صرف هزینه های کلان ایشان وارد عرصه تیم داری شد و اعتبار گرفت ولی وظیفه دارد تا به میزان همین اعتبار برای این باشگاه هزینه کند.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تصمیمات حمیداوی در مورد یحیی گل محمدی که زمینه آسیایی شدن فوتبال خراسان پس از 50 سال را فراهم کرد و همچنین مسائل پس از آن هیچ توجیهی نداشت؛ شاید اگر گل محمدی سرمربی شهرخودرو باقی می ماند این تیم به جای پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شده بود.

اصولی با بیان اینکه سید مهدی رحمتی انسان بسیار محترمی است گفت: گذاشتن یک فرد بدون مدرک مربیگری به عنوان سرمربی شهرخودرو اقدام عجیبی بود و نحوه یارگیری این تیم در ابتدای فصل هم درحدانتظار نبود.

وی با اشاره به عدم صلاحیت مالک باشگاه در شرایط فعلی اضافه نمود: تنها نقطه قوت فرآیند انتقال باشگاه پدیده به شهرخودرو، بندی است که اجازه انتقال امتیاز این تیم به خارج از استان را به مالک باشگاه نمی دهد.

282، ت

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14746

به "مالک شهرخودرو جواب تلفن نمی دهد؛ حمیداوی می گوید پول می دهم و نحوه اداره باشگاه را مشخص می کنم!، گل محمدی می ماند شهر خودرو نایب قهرمان آسیا می شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک شهرخودرو جواب تلفن نمی دهد؛ حمیداوی می گوید پول می دهم و نحوه اداره باشگاه را مشخص می کنم!، گل محمدی می ماند شهر خودرو نایب قهرمان آسیا می شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید