مجلس سنا لایحه بودجه نظامی آمریکا را تصویب کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سنای آمریکا با اکثریت آرا پیش نویس بودجه نظامی سال مالی آینده این کشور را تصویب کرد.

مجلس سنا لایحه بودجه نظامی آمریکا را تصویب کرد

در نسخه مجلس سنا برای بودجه نظامی سال آینده آمریکا، همچنین تحریمهایی علیه روسیه در نظر گرفته شده که عمده این تحریمها مربوط به شرکت ها و افراد دست اندرکار در پروژه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا مشهور به نورد استریم 2 هستند. در این رای گیری 86 نماینده به این لایحه رای مثبت داده و 14 تن نیز به آن رای منفی دادند.

حالا دو مجلس اصلی کنگره آمریکا یعنی مجلس نمایندگان و سنا در تدارک برای ادغام نسخه های هر دو مجلس برای بودجه نظامی سال آینده این کشور در قالب یک نسخه مشترک برای تصویب نهایی هستند. در انتها یک کمیسیون توافق این دو نسخه را کنار یکدیگر آورده و در ادامه آنها را در قالب نسخه نهایی ادغام کرده و این نسخه توسط کلیت کنگره آمریکا مورد رای گیری قرار گرفته و بعد از تصویب نهایی برای امضا نزد رئیس جمهور آمریکا فرستاده خواهد شد.

یک روز قبل از تصویب نسخه مربوط به سنا، مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکراتها است هم نسخه مربوط به خود را که آن هم اجازه به افزایش تحریمها از بابت پروژه خط لوله مذکور میداد مورد تصویب قرار داد.

تحریمهای موجود در قبال سازمانهایی که در فعالیتهای مربوط به لوله گذاری دخیل هستند و همچنین شرکتهای بیمه مرتبط با این پروژه اعمال می شوند. بعد از تصویب اولین بسته تحریمها علیه این پروژه، شرکت Swiss Allseas تقریبا به صورت فوری کارش را در این پروژه متوقف کرد.

انتظار می رود تحریمها علیه روسیه از بابت این پروژه تشدید شوند و به طور خاص تحریمهای جدید شرکتهایی را که به تسهیل فروش، اجاره و یا تامین دستگاه ها و تجهیزات ساخت و ساز برای پروژه نورد استریم 2 بپردازند هدف می گیرد.، ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10522

به "مجلس سنا لایحه بودجه نظامی آمریکا را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس سنا لایحه بودجه نظامی آمریکا را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید