محمدی مهر: هیچ کس فکر نمی کرد شرایط ذوب آهن به اینجا بکشد، امیدوارم در 4 بازی به جامانده بدشانس نباشیم

به گزارش دَبی بلاگ، فرشاد محمدی مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد این تیم در چهار بازی پایانی لیگ برتر بدشانس نباشد و نتایج خوبی بگیرد.

محمدی مهر: هیچ کس فکر نمی کرد شرایط ذوب آهن به اینجا بکشد، امیدوارم در 4 بازی به جامانده بدشانس نباشیم

فرشاد محمدی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش برابر فولاد که در نهایت با شکست ذوبی ها همراه شد، گفت: بازی سختی داشتیم و شرایط آب و هوایی هم طوری بود که سختی های این بازی برای ما چند برابر شده بود، ولی با این حال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم امتیاز بگیریم که متأسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و این بسیار ناراحت نماینده بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند، در این مورد تأکید کرد: اینکه من گل زدم زیاد مهم نیست و همه ما دنبال این بودیم که تیم نتیجه بگیرد، ولی متأسفانه شکست خوردیم. ما در این چند بازی واقعاً بدشانسی آوردیم. در بازی با شهر خودرو که در دقایق آخر گل خوردیم، در بازی با ماشین سازی اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد و در بازی با فولاد هم که باز در دقایق پایانی دروازه مان باز شد.

وی درباره قرار دریافت ذوب آهن در پایین جدول و اینکه آیا آنها بابت سقوط احساس خطر نمی نمایند، گفت: ذوب آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است و هیچ کس تصور نمی کرد که شرایط تیم ما در لیگ سال جاری به اینجا کشیده گردد. چهار بازی دیگر باقی مانده است و باید کوشش کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم و چند پله خودمان را در جدول بالا بکشیم. فقط امیدوارم در چهار بازی به جامانده بدشانس نباشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10653

به "محمدی مهر: هیچ کس فکر نمی کرد شرایط ذوب آهن به اینجا بکشد، امیدوارم در 4 بازی به جامانده بدشانس نباشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی مهر: هیچ کس فکر نمی کرد شرایط ذوب آهن به اینجا بکشد، امیدوارم در 4 بازی به جامانده بدشانس نباشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید