مخالفان دولت ونزوئلا انتخابات پارلمانی را تحریم کردند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، اپوزیسیون ونزوئلا که اکثریت مجلس را در دست دارد روز یکشنبه با شوخی خواندن فرایند انتخابات در این کشور تاکید نمود که در انتخابات مجلسی پیش رو شرکت نخواهد کرد.

مخالفان دولت ونزوئلا انتخابات پارلمانی را تحریم کردند

نمایندگان 11 تشکل سیاسی از جمله چهار حزب اصلی اپوزیسیون با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام مطلب یاد شده تصریح کردند: احزاب دمکراتیک ونزوئلا هیچ شوخی انتخاباتی سازماندهی شده توسط نیکلاس مادورو را که تنها در راستای منافع وی تدارک دیده خواهد شد، جدی نگرفته و به رسمیت نخواهند شناخت.

دیوان عالی دادگستری در ونزوئلا روز آدینه اعضای جدید هیات رئیسه شورای ملی انتخاباتی را که قرار است بر فرایند برگزاری انتخابات مجلسی پیش رو نظارت کند، معرفی و منصوب کرد.

انتخابات مجلسی در ونزوئلا که هنوز تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده قرار است تا انتها امسال میلادی برگزار گردد.

اپوزسیون ونزوئلا در دسامبر سال 2015 با پیروزی در انتخابات مجلسی 112 کرسی از 167 کرسی مجلس این کشور را از آن خود کردند. مجلس ونزوئلا در حال حاضر تنها نهادی است که کنترل آن را مخالفان در دست دارند.

مخالفان دولت ونزوئلا در سالهای اخیر با تحریک و حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی، اقدامات خود را برای براندازی حکومت مادورو شدت بخشیده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9587

به "مخالفان دولت ونزوئلا انتخابات پارلمانی را تحریم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفان دولت ونزوئلا انتخابات پارلمانی را تحریم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید