مدیرعامل نساجی مازندران: هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ به برنامه بازی ها ورود نمایند، چرا ما باید تاوان دستور لغو یک بازی را بدهیم؟

به گزارش دَبی بلاگ، ما نمی دانیم به چه کسانی باید حرفمان را بگوییم ولی از هیات رئیسه می خواهیم به این نوع برنامه ریزی مسابقات ورود کند.

مدیرعامل نساجی مازندران: هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ به برنامه بازی ها ورود نمایند، چرا ما باید تاوان دستور لغو یک بازی را بدهیم؟

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم هر چه سریعتر به فرایند برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر ورود نمایند تا حق بعضی تیم ها به خصوص شهرستانی ها ضایع نگردد.

امیری:هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ به برنامه بازی ها ورود نمایند/چرا ما باید تاوان دستور لغو یک بازی را بدهیم؟

علی امیری در گفت و گو با فارس، در مورد اعتراض باشگاه نساجی به زمان بازی این تیم و فولاد و اینکه این باشگاه معتقد است باید روز 5 شنبه با فولاد بازی کند گفت: متاسفانه برنامه ریزی انجام شده بسیار بد و نامناسب است. ما نمی دانیم به چه کسانی باید حرفمان را بگوییم ولی از هیات رئیسه می خواهیم به این نوع برنامه ریزی مسابقات ورود کند.

وی اضافه کرد:متاسفانه شرایط به شکلی پیش می رود که ظاهرا فقط می خواهند مسابقات برگزار گردد و به اتمام برسد.هیچکس به فکری سلامتی بازیکنان و همچنین هزینه های سنگین باشگاه ها به خصوص باشگاه های خصوصی مثل نساجی نیست.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید نمود:سازمان لیگ تصمیم گیرنده است ولی متاسفانه نوع برنامه ریزی و عدم انتقاد پذیری باعث شده تا این برداشت صورت بگیرد که چون آنها قدرت دارند و تصمیم گیرنده هستند هر چه دوست دارند می گویند و باشگاه ها هم نمی توانند حرف بزنند.کجای این کار و برنامه ریزی عدالت است؟

امیری اعلام کرد: ملاقات ما و پرسپولیس با دستور لغو شده اما آیا ما باید تاوانش را بدهیم؟چرا نساجی باید هر 4 روز یکبار بازی کند؟ مگر تیم ما و پرسپولیس در یک روز با هم در آن شرایط بازی نکردند؟ چرا تیم ما که باید از شمال کشور به جنوب برود باید روز چهارشنبه بازی کند اما یک تیم دیگر روز پنجشنبه؟

وی با انتقاد از برنامه ریزی پیرامون 2 باشگاه لیگ فزونی گفت: شما به برنامه ارائه شده دقت کنید، فقط 2 باشگاه نساجی و ذوب آهن از این نوع برگزاری مسابقات ضرر می نمایند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ تیم ما در فاصله 5 دی ماه تا اول بهمن ماه باید 6 مسابقه را در لیگ برتر انجام بدهد. مگر بازیکنان ما آدم آهنی هستند که اینگونه بازی نمایند؟

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به تضییع حق تیم های شهرستانی با برنامه اعلام شده توضیح داد: با این شرایط ویروس کرونا که بازیکنان تیم ها در معرض خطر ابتلا هستند و همچنین برگزاری بازی های به این فشردگی، عواقب آسیب دیدن بازیکنان بر عهده سازمان لیگ است چون مطمئنا 4 روز 4 روز بازی کردن مصدومیت های زیادی را در پی خواهد داشت. من به نمایندگی از مردم مازندران و باشگاه نساجی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم هر چه سریعتر به فرایند برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر ورود نمایند تا حق بعضی تیم ها به خصوص شهرستانی ها ضایع نگردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14498

به "مدیرعامل نساجی مازندران: هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ به برنامه بازی ها ورود نمایند، چرا ما باید تاوان دستور لغو یک بازی را بدهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نساجی مازندران: هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ به برنامه بازی ها ورود نمایند، چرا ما باید تاوان دستور لغو یک بازی را بدهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید