مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد

به گزارش دَبی بلاگ، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسدود نشدن آزاد راه تهران - شمال اطلاع داد.

مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: قرار بود همکاران راهداری با همراهی پلیس طرحی را برای شرایط مطلوب تر آزاد راه تهران - شمال انجام دهند و پلیس درخواست مسدود شدن چند روزه آزاد راه تهران - شمال را اعلام نموده بود.

وی اضافه نمود: پس از آنالیز های لازم این طرح به طور موقت لغو شد و آزاد راه تهران - شمال که قرار بود از صبح امروز مسدود گردد، لغو و تردد در این آزاد راه انجام خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان که مسئله ای در محور های تحت پوشش راهداری در استان تهران نداریم، توضیح داد: در این شرایط تشدید کرونا از هم وطنان درخواست داریم غیر از موارد ضروری از منازل خارج نشوند و در صورت الزام قبل از حرکت از مسدود بودن یا نبودن محور ها مانند آزاد راه تهران - شمال یا محور هزار مطمئن شوند.

مصدقی ادامه داد: راهداران در طول شبانه روز در خدمت هم وطنان خواهند بود و هم وطنان می توانند جهت اطلاع از شرایط راه ها با شماره 141 تماس بگیرند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10773

به "مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن آزاد راه تهران - شمال لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید