جهت ارتباطی 2 روستای شاهین دژ بر اثر ریزش کوه مسدود شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ در استان آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی 2 روستای بخش مرکزی این شهرستان به علت ریزش کوه و سقوط سنگ صاعقه مسدود شد.

جهت ارتباطی 2 روستای شاهین دژ بر اثر ریزش کوه مسدود شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، کاظم پاشایی، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای عقربلو و قدیم، ماموران راهداری به همراه یک دستگاه لودر به این منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این جهت به علت پایین آمدن چند قطعه سنگ عظیم بر اثر برخورد صاعقه با کوه مسدود شده است و در سایه تلاش راهدارای و جابه جایی سنگ های کوچک، این راه روستایی به صورت موقت و کنارگذر بازگشایی شده است.

پاشایی اضافه کرد: حرکت و جابه جایی چند تکه سنگ عظیم نیز به علت حجم عظیم آنها با استفاده از دستگاه لودر امکانپذیر نیست و در این ارتباط با برآورد میزان خسارت وارده، استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی برای بازگشایی کامل جهت درخواست شده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ اظهار کرد: روستاییان این محور تا اطلاع ثانوی و بازگشایی کامل جهت در هنگام تردد از این مکان احتیاط لازم را رعایت کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8132

به "جهت ارتباطی 2 روستای شاهین دژ بر اثر ریزش کوه مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت ارتباطی 2 روستای شاهین دژ بر اثر ریزش کوه مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید