مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواستار سنا را با خود غرق خواهد نمود

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران نوشت: سخنران نویس سابق کاخ سفید خاطرنشان کرد مدیریت بحران شیوع کرونا در آمریکا از سوی رئیس جمهور، او را در آستانه شکست تاریخی قرار داده که دامن گیر جمهوری خواستار سنا نیز خواهد شد.

مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواستار سنا را با خود غرق خواهد نمود

به نقل از شبکه خبری ام اس ان بی سی، دیوید فروم، مشاور جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا، دونالد ترامپ را فردی ترسو خواند که به سوی یک شکست سیاسی عظیم گام برمی دارد.

سخنران نویس جرج دبلیو بوش گفت: ترامپ فردی است که به لحاظ روانشناسی ترسو و ضعیف است و مدیریت او در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا او را به سوی یک شکست تاریخی عظیم سوق می دهد.

مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی، گفت ترامپ در حالی به سوی این شکست پیش می رود که احتمالا مجلس سنا را که در اختیار جمهوری خواستار هم حزبی اوست، با خود غرق خواهد نمود. این مقام سابق آمریکایی از دستیاران و مشاوران دونالد ترامپ خواست تا با استفاده از قدرت خود مانع اقدامات زیان بار او شوند.

رئیس جمهور آمریکا که روز آدینه قصد داشت کاهش در میزان ابتلا به کرونا را طی هفته گذشته بویژه در ایالت های نیویورک و لوئیزیانا برجسته کند، در توصیه مرگباری برای درمان بیماری کووید-19 پیشنهاد کرد که بیماران برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق کنند!

پزشکان و متخصصان با ابراز نگرانی در مورد توصیه های پزشکی ترامپ درباره مبارزه با کرونا از عموم مردم خواسته اند تا به صحبت های ترامپ توجه نکنند. توصیه مرگبار رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خوردن مواد ضد عفونی کننده برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن همچنین واکنش شدید رسانه ها را به دنبال داشت.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در واکنش به توصیه ترامپ بیان کرد پزشکان سریعا درخصوص اظهارات ترامپ برای تزریق مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا هشدار داده اند. روزنامه انگلیسی گاردین هم در واکنش به توصیه رئیس جمهور آمریکا نوشت تجویز دارویی ترامپ برای درمان کرونا واقعا تجویز سم است.

2323

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8118

به "مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواستار سنا را با خود غرق خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور بوش: ترامپ بزدل جمهوری خواستار سنا را با خود غرق خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید