نامجومطلق: نیمه اول باید سه گل می زدیم

به گزارش دَبی بلاگ، فرهاد مجیدی با وجود راهیابی به فینال جام حذفی باز هم در کنفرانس خبری شرکت نکرد و نامجو مطلق را راهی این نشست کرد.

نامجومطلق: نیمه اول باید سه گل می زدیم

به گزارش خبرنگاران مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: ایام محرم را به شیعیان جهان تسلیت می گویم. قبل از هر چیز برد را به هواداران تبریک می گویم چون جای آنها واقعا خالی بود.

وی اضافه کرد: در نیمه اول بازی خیلی خوبی کردیم و تیم برتر میدان بودیم و 3 موقعیت گل هم داشتیم اما فقط با یک گل از زمین بیرون رفتیم. در نیمه دوم در شرایطی که تیم ما 10 نفره بود و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته بود گل تساوی را دریافت کردیم.

مربی استقلال تاکید کرد: می دانستیم پرسپولیس در نیمه دوم شروع حمله ای را در پیش خواهد داشت و ما بازی را خوب شروع کردیم اما پیام حیدری دچار اشتباه شد و خطای هند اسماعیلی را گفت و از همان فضای خالی اسماعیلی پرسپولیس به گل رسید.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق بازی متعادل شد و بازیکنان احتیاط کردند اما روی غفلت گل دوم را دریافت کردیم اما بچه های ما با غیرت به بازی برگشتند و در وقت تلف شده گل مساوی را زدیم. ما در این دیدار 3 هافبک تیممان را به دلیل مصدومیت تعویض کردیم و دستمان خالی شد اما از اینکه بازی به پنالتی کشیده شد خیلی نگران نبودیم.

نامجو مطلق تاکید کرد: ما می دانستیم گلر خوبی مثل حسینی داریم و به همین دلیل نگرانی نداشتیم. خوشحالیم که بعد از نایب قهرمانی در جام حذفی به فینال رفتیم. امیدوارم امسال یک جام به هواداران بدهیم.

مربی استقلال در خصوص دیدار فینال اعلام کرد: تراکتور تیم خوب و پرستاره ای است و ما بازی سختی داریم. ما در این بازی 120 دقیقه بازی کردیم و باید یک ریکاوری خوبی داشته باشیم. آن بازی خیلی سخت است اما می خواهیم در شهر مقدس مشهد قهرمانی را کسب کنیم.

وی در خصوص برگزاری احتمالی سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا همینطور است. ما می توانیم دربی خوبی با پرسپولیس داشته باشیم. البته ما در آسیا هم حضور داریم ولی با وجود اینکه حتی یک روز هم استراحت نداریم به دنبال حفظ اعتبار فوتبال ایران هستیم.

نامجومطلق در خصوص داوری بازی گفت: فکر می کنم او تمرکز لازم را نداشت به خصوص در صحنه ای که گل تساوی پرسپولیس رقم خورد. من برای حیدری احترام زیادی قائلم ولی معتقدم او می تواسنت تمرکز کافی در برخی صحنه ها داشته باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11532

به "نامجومطلق: نیمه اول باید سه گل می زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: نیمه اول باید سه گل می زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید