همایش کمیک کان امسال مجازی برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشرزویکلی - ریدپاپ، برگزارکننده همایش کمیک کان نیویورک در اطلاعیه ای گفت که رویداد سالانه حضوری 2020 که قرار بود 8 تا 11 اکتبر در مرکز همایش های جاویتس برگزار شود لغو شده است. ریدپاپ در عوض قصد دارد به جای رویداد فیزیکی با همکاری یوتیوب نسخه تمام-دیجیتال این همایش بزرگ را برگزار کند.

همایش کمیک کان امسال مجازی برگزار می شود

ریدپاپ در همان تاریخ قبلی میزبان همایش کمیک کان امسال خواهد بود و وقایع منحصربه فردی را از طریق کانال یوتیوب NYCC ارائه خواهد داد. علاوه بر این ریدپاپ میزبان یک رویداد آنلاین به نام میتاورس نیز هست؛ که یک همایش فرهنگی مجازی است و از 13 تا 16 آگوست برگزار خواهد شد. این رویداد پیش نمایشی است از آنچه NYCC دیجیتال ارائه خواهد کرد.

میتاورس فهرستی از رویدادهای تعاملی ارائه می دهد و طرفداران امکان دسترسی آنلاین به خالقان آثار کمیک، مصاحبه با افراد مشهور، پیش نمایش کمیک های جدید، نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را خواهند داشت.

لغو همایش حضوری کمیک کان نیویورک که سال گذشته بیش از 210 هزار بلیط فروخت مدت هاست که قابل پیش بینی است. به دنبال تعویق یا لغو تقریبا تمامی رویدادهای سال گذشته (که در میان آنها رویداد بین المللی کمکیک کان سن دیه گو نیز به چشم می خورد) به خاطر محدودیت های بهداشتی و جلوگیری از اجتماعات برای مقابله با بیماری همه گیر کووید-19 کمیک کان نیویورک تصمیم به برگزاری مجازی این رویداد گرفت. ریدپاپ برگزارکننده بیش از 20 رویداد فرهنگی در ایالات متحده و سرتاسر جهان است.

لنس فنسترمن، مدیر ریدپاپ در توضیح مجازی شدن رویداد کمیک کان گفت: ما کاملا از اینکه بتوانیم برای کمیک کان نیویورک به طور حضوری دور هم جمع شویم ناامید شده ایم. ما هم درست مثل طرفداران کل سال را منتظر این آخر هفته بودیم. اما امسال تجربه کاملا متفاوتی را از سر خواهیم گذراند و می خواهیم با همکاری یوتیوب بهترین و جذاب ترین رویدادها را برای طرفداران، نمایش دهندگان و استودیوها تدارک ببینیم.

همایش کمیک کان نیویورک یک رویداد سالانه برای طرفداران کمیک، رمان های مصور، انیمه، مانگا، فیلم و بازی های ویدیویی است که برای اولین بار در سال 2006 برگزار گشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11040

به "همایش کمیک کان امسال مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش کمیک کان امسال مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید