همسر ترامپ پیام های متناقض با او درباره اعتراضات منتشر می کند

به گزارش دَبی بلاگ، یک رسانه آمریکایی گزارش داده همسر رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته در اقدامی که عمدی به نظر می رسد پیام های متناقض با او منتشر می کند.

همسر ترامپ پیام های متناقض با او درباره اعتراضات منتشر می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پیام های ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا درباره مرگ جورج فلوید و تظاهرات های ناشی از آن موجب بخش بال غربی کاخ سفید (که ساختمان دفاتر اجرایی در آن قرار گرفته) شده است.

یک مقام کاخ سفید به سی ان ان گفته ملانیا ترامپ در این پیام ها از شعار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یعنی نظم و قانون فاصله گرفته و بر ضرورت صلح و التیام دردهای جامعه تأکید کرده است.

روز دوشنبه درست در زمانی که دونالد ترامپ در کنفرانس تلفنی با فرمانداران بر ضرورت توسل به روش های خشونت آمیز برای سرکوب اعتراضات تأکید می کرد بانوی اول آمریکا با انتشار پیام هایی ضرورت صلح و آشتی جویی را مورد تأکید قرار می داد.

او در توئیتی نوشت: تمرکزتان را روی مراقبت از همدیگر و التیام بخشیدن به کشور بزرگمان قرار دهید.

از طرف دیگر هفته گذشته هنگامی که ترامپ پس از نقض قوانین توئیتر با این شرکت درگیر شده و آنها را به اقدام متقابل تهدید می کرد ملانیا پیامی را منتشر کرد که از آن بیشتر رنگ و بوی حمایت از شبکه های اجتماعی استشمام می شد تا ترامپ.

او در توئیتر نوشت: در کشور ما تظاهرت مسالمت آمیز آزاد است ولی دلیلی برای خشونت وجود ندارد. بیایید به عنوان یک ملت روی صلح، دعا و التیام یافتن تمرکز کنیم.

سی ان ان نوشته این تناقض بین پیام های ترامپ و بانوی اول آمریکا به مذاق بال غربی کاخ سفید خوش نیامد.

یکی از دلایل این موضوع زمانی است که ملانیا ترامپ این پیام ها را منتشر می کند. گفته شده پیام های او معمولاً زمانی منتشر می شوند که همسرش وارد مجادله ای بحث انگیز شده است.

یک مقام آگاه گفت: اینطور احساس می شود که در زمان انتشار این پیام ها نوعی تعمد وجود دارد تا باعث شود این گسست ها بیشتر به چشم بیاید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9322

به "همسر ترامپ پیام های متناقض با او درباره اعتراضات منتشر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر ترامپ پیام های متناقض با او درباره اعتراضات منتشر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید