پارک خور دبی، مکانی شگفت انگیز برای بچه ها و بزرگسالان

به گزارش دَبی بلاگ، دبی، شهری از شهرهای مجلل حاشیه خلیج فارس که با جاذبه های شگفت انگیز خود، چشم همه را به خود خیره نموده است. این شهر که با ایجاد و احداث مکان های تفریحی و گردشگری همه روزه در حال پیشرفت بوده و پارکی به نام پارک خور دبی را در خود جای داده است. پارکی که با همه جاذبه های دیدنی که دارد در تمامی روزهای سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. برای همین پیشنهاد می کنیم در صورت سفر و خرید تور دبی از پارک خور دیدن کنید.

پارک خور دبی، مکانی شگفت انگیز برای بچه ها و بزرگسالان

معرفی پارک خور دبی Dubai khor park

پارک خور یا شهر خور از جمله پارکهای زیبایی است که در شهر دبی قرار گرفته که بچه ها در آن می توانند در کنار بزرگسالان به فعالیت ها و بازی های گروهی بپردازند. همچنین وجود رستوران ها، وسایل بازی، مختلف، فضای سبز بی نظیر، درختان و … در کنار هم توانسته این پارک را به یکی از پر هوادار ترین پارک های شهر دبی تبدیل کند. گفتنی است که انجام پژوهش های تیمی، در گروه های سنی مختلف از جمله دلایلی است که بچه ها و بزرگسالان به این مکان سر می زنند.

بچه ها در این پارک می توانند از بخشی به نام شهر بچه ها که برای آنها تعبیه شده، لذت ببریند. این شهر مجهز به محیطی آموزشی و تفریحی است که بچه ها 2 تا 15 ساله قادرند در آن به انجام فعالیتهای سرگرم کننده بپردازند. وسیله های بازی و تفریح در زمینه های فضا و کهکشان، طبیعت، تکنولوژی و علم در این شهر طراحی شده که برای بچه ها و نوجوانان بسیار مفید است. یکی از اهداف روانشناسی که در پارک خور برای بچه ها در نظر گرفته شده، این است که بچه ها در حین بازی و سرگرمی با وسایل آموزشی، بتوانند در محیط های واقعی و روزمره خود در زندگی بهره ببرند.

امکانات پارک خور دبی

از امکانات این پارک هر چه بگوییم کم است اما باید بدانید که در این پارک همه روزه انواع گروه های محلی به نواختن موسیقی برای بازدید کنندگان می پردازند. پارک خور با فضایی 90 هکتاری، همیشه تمامی امکانات سرگرم کننده را برای بچه ها و بزرگسالان فراهم نموده است. امکاناتی همچون: محوطه پیاده روی با طول بیش از 5 کیلومتر، محیط سرسبز و طبیعی، پیست اتوموبیل رانی، اسکله ماهی گیری، آب نما، باربیکیو، رستوران، سالن آمفی تئاتر و… . همچنین وجود مرکز خرید، فروشگاه، دنیای بچه ها، پارک دلفین ها و شیرهای دریایی از دیگر امکاناتی است که برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. شما می توانید تا درب وروردی شماره 2 این پارک یک موتور سیکلت اجاره کنید و با تقریبا 20 درهم به گشت و گزار، آن هم با موتور و سه چرخه در پارک بپردازید.

دسترسی به پارک خور دبی

پارک خور در کنار نهر دبی قرار گرفته و همه روزه میزبان هزاران نفر از بازدیدکنندگان است، بزرگسالان و بچه های که علاقه مند به انجام انواع سرگرمی ها و فعالیت های آموزشی در کنار یکدیگر هستند. برای همین، این پارک به مکانی محبوب نزد گردشگران تبدیل شده، زیرا در آن می توانند از کسب تجربه های فوق العاده لذت ببرند.

هزینه ورودی و ساعات بازدید از پارک خور دبی

گفتنی است که پارک خور در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و همچنین در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت 8 صبح تا 11 شب، میزبان بازدیدکنندگان می باشد. نکته ای در اینجا باید به آن بپردازیم این است که روزهای چهارشنبه، این پارک پذیرای بچه ها زیر 6 سال و بانوان است. هزیه ورودی به پارک نیز برای هر نفر حدود 5 درهم است.

در پایان باید بدانید که دبی با همه جاذبه های بی نظیر خود همه ساله میزبان گردشگران از سراسر دنیا بوده است. پارک خور در دبی نیز به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های این شهر، همیشه مکانی محبوب برای بازدید کنندگان است. پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به شهر دبی بازدید از پارک خور را هرگز نباید فراموش کنید.

0

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دلتابان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10462

به "پارک خور دبی، مکانی شگفت انگیز برای بچه ها و بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک خور دبی، مکانی شگفت انگیز برای بچه ها و بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید