پیشگوی نتایج انتخابات آمریکا: ترامپ بازنده است

به گزارش دَبی بلاگ، یک استاد تاریخ آمریکا که از سال 1984 نتیجه تمام انتخابات ریاست جمهوری این کشور را درست پیش بینی کرده، گفت که دونالد ترامپ بازنده خواهد بود.

پیشگوی نتایج انتخابات آمریکا: ترامپ بازنده است

آلن لیختمان استاد تاریخ 73 ساله در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان تاکید کرد: پیش بینی نشان می دهد که دونالد ترامپ سال جاری کاخ سفید را از دست خواهد داد.

وی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از زمان پیروزی دوباره رونالد ریگان در سال 1984 با استفاده از سیستم 13 کلید پیش بینی کرده است. قابل ذکر است که لیختمان در انتخابات سال 2000 پیش بینی پیروزی ال گور در انتخابات را کرده بود. گرچه ال گور پیروز در نتیجه آرای عمومی بود اما در نهایت نتیجه کلی را به جورج دبلیو بوش پسر باخت.

البته در آن سال ها زمزمه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و بوش نیز بسیار تلاش کرد تا دادگاه عالی را از شمارش مجدد آرا الکترال در ایالت فلوریدا که در رای الکترال موثر است، بگیرد.

به نوشته سی ان ان، لیختمان در پیش بینی نتیجه انتخابات اعتبار دارد.

لیختمان بر اساس مدلی به نام 13 کلید پیش بینی های خود را صورت می دهد که می تواند پاسخ درست یا غلط را برای نتیجه انتخابات ارائه کند. این سیستم عواملی از قبیل اقتصاد، ناآرامی اجتماعی و همچنین جاذبه شخصیتی کاندیداها را بررسی می کند.

ترامپ به همراه جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تلاش می کنند تا به پیروزی دست یابند. با توجه به بحران های اخیر آمریکا در دولت ترامپ از جمله تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و همچنین شیوع ویروس کرونا، ترامپ در نظرسنجی ها نسبت به بایدن عقب افتاده است و گمان می رود که بر اساس گفته لیختمان مبارزه انتخاباتی سال جاری را واگذار کند. ، ایرنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10896

به "پیشگوی نتایج انتخابات آمریکا: ترامپ بازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگوی نتایج انتخابات آمریکا: ترامپ بازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید