کانون های دانشجویی قدرت تحمل اندیشه های مخالف را در خود تقویت نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، تقویت تحمل، مدارا و قدرت تحمل اندیشه های مخالف را به دانشجویان توصیه و اظهار کرد: دبیران درهای کانون ها را باز نمایند تا چهره های جدید وارد کانون شده و عرصه فعالیت برای همه دانشجویان فراهم گردد.

کانون های دانشجویی قدرت تحمل اندیشه های مخالف را در خود تقویت نمایند

به گزارش خبرنگاران، دکتر حسام الدین علامه در اولین نشست مجمع تخصصی کانون های دانشجویی اقوام، محیط زیست و گردشگری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که با هدف تبیین صندلی کانون های دانشجویی و انتخابات مجمع نمایندگان این کانون ها در سطح کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار گردید، در سخنانی به اهمیت مجامع دانشجویی در بخش کانون ها و تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و ... اشاره نمود و اضافه کرد: سه جزء اصلی مشارکت های اجتماعی دانشجویان شامل رضایتمندی، مشارکت دانشجویان و ایجاد اعتماد حائز اهمیت بسیاری هستند.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، تقویت تحمل، مدارا و قدرت تحمل اندیشه های مخالف را به دانشجویان توصیه و اظهار کرد: دبیران درهای کانون ها را باز نمایند تا چهره های جدید وارد کانون شده و عرصه فعالیت برای همه دانشجویان فراهم گردد.

بر اساس این گزارش، معارفه اعضای حاضر در نشست و تبیین دستورالعمل تشکیل مجامع تخصصی، برگزاری انتخابات مناطق ده گانه و شورای مرکزی و همچنین برپایی نخستین جلسه شورای مرکزی و انتخاب دبیران از جمله برنامه های روز نخست این نشست دو روزه در نوبت عصر بود.

به گزارش مفدا، در روز خاتمهی این مجمع تخصصی که امروز پنجشنبه برگزار می گردد، برنامه بارش افکار در مورد طرح های کشوری توسط ابراهیم هاشم ورزی، معاون اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت با حضور اعضای دبیران کانون های اقوام، محیط زیست و گردشگری دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد.

در خاتمه این مجمع تخصصی، کارگاه آموزشی با حضور دبیران کانون ها با هدف تقویت این کانون ها و ارتقای سطح دانش دبیران کانون ها زیر نظر دکتر ارزیده معاون علمی - برنامه ریزی اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5800

به "کانون های دانشجویی قدرت تحمل اندیشه های مخالف را در خود تقویت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون های دانشجویی قدرت تحمل اندیشه های مخالف را در خود تقویت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید