کاهش فاصله بین مراکز فراوری و عرضه در رونق مالی شهر تاثیرگذار است

به گزارش دَبی بلاگ، فاصله بین مراکز فراوری و عرضه کالاها باید کاهش یابد تا هزینه ها به حداقل برسد و رونق مالی و ایجاد اشتغال برای جوانان به وجود آید.

کاهش فاصله بین مراکز فراوری و عرضه در رونق مالی شهر تاثیرگذار است

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: در حمایت از فراوری داخلی و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، وجود فضاهایی که بتوانند فاصله بین مراکز فراوری و عرضه کالاها را کوتاه کنند، سبب ساز رونق مالی، پایین آمدن قیمت ها و ایجاد اشتغال برای شهروندان خواهد شد.

وی سرمایه گذاران و فعالان مالی را همکاران شهرداری در حرکت به سوی تغییر رویکرد از سرمایه گذاری در مسکن به توسعه گردشگری در منطقه یک دانست و آمادگی خود را در جهت گسترش فضاهای خدماتی و گردشگری در این منطقه اعلام کرد.

موسوی با توجه به شعار شهرداری منطقه یک در راستای توسعه فضاهای گردشگری و خدماتی از غرفه های مرتبط با این حوزه ها در نمایشگاه بازدید و با سرمایه گذاران علاقمند به مصاحبه پرداخت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14614

به "کاهش فاصله بین مراکز فراوری و عرضه در رونق مالی شهر تاثیرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فاصله بین مراکز فراوری و عرضه در رونق مالی شهر تاثیرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید