کاهش 78 درصدی مسافران نوروزی در پایانه های مسافربری تهران

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل سازمان پایانه های شهرتهران گفت: همزمان با شیوع کرونا تعداد مسافران نوروزی در پایانه های تهران نسبت به سال گذشته در یک بازه زمانی به مدت 10 روز، 78 درصد کاهش یافت.

کاهش 78 درصدی مسافران نوروزی در پایانه های مسافربری تهران

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین صدیقی با اعلام این خبر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران جا به جا شده در ایام پیک سفرهای نوروزی یعنی از 24 اسفند ماه 98 تا 3 فروردین ماه 99 از پایانه های غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران در مقایسه با همین ایام در سال 97 کاهش 78 درصدی داشته است.

وی با اشاره به کاهش محسوس 88 درصدی تعداد مسافران در سه روز ابتدایی سال 99 در مقایسه با یکم تا سوم فروردین ماه سال 98 ضمن تشکر از هموطنان اضافه کرد: آمارها در روزهای پایانی اسفندماه نیز بیانگر فرایند نزولی تعداد مسافرانی است که از مبدا پایانه های تهران به شهرهای مختلف کشور روانه شدند و این مهم نمایانگر آگاهی بسیاری از شهفرایندان نسبت به توصیه های کارشناسان و همکاری آنها برای در خانه ماندن و سفر نکردن در این ایام است.

مدیرعامل سازمان پایانه ها با بیان اینکه تعداد مسافر جابه جا شده در اسفند ماه نسبت به سایر ماه های سال 98 نیز کاهش قابل ملاحظه ای داشته است، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد بیشترین استقبال مسافران از پایانه ها برای انجام سفرهایشان در ماه های مرداد و شهریور و پس از آن در اسفندماه و شروع سفرهای نوروزی است که در سال 98 با توجه به شیوع ویروس کووید-19 تعداد مسافران در اسفندماه به کمترین تعداد خود در طی سال 98 رسید.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان پایانه ها، وی ضمن قدردانی از همکاری هموطنان و با تأکید بر اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کارکنان سازمان پایانه ها با کوشش شبانه روزی و مستمر، پایانه ها را ضدعفونی و گندزدایی می نمایند و امیدواریم با همکاری هموطنان و در خانه ماندن و عدم حضور در اماکن عمومی از جمله پایانه ها شاهد کاهش شیوع این بیماری وقطع زنجیره انتقال این ویروس باشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6929

به "کاهش 78 درصدی مسافران نوروزی در پایانه های مسافربری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 78 درصدی مسافران نوروزی در پایانه های مسافربری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید