کولاکوویچ به آخرین بازی پیش از تعطیلات هم نخواهد رسید!

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از رقابت های جام جهانی، سرمربی تیم ملی والیبال همراه ملی پوشان وارد ایران شد اما در همان فرودگاه جلسه ای چند ساعته با سرپرست فدراسیون برگزار کرد و سپس بدون حضور در نشست خبری برای شرح نتایج تیم ملی به اصحاب رسانه و مردم راهی کشورش شد.

کولاکوویچ به آخرین بازی پیش از تعطیلات هم نخواهد رسید!

طبق صحبت های امیر خوشخبردر مصاحبه با مهر قرار بود ایگور کولاکوویچ در زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر به ایران بازگردد تا با تماشای مسابقات لیگ استعدادهای آینده دار والیبال ایران را شناسایی و آنها را به بدنه تیم ملی تزریق کند.

اما با آغاز مسابقات شاهد غیبت کولاکوویچ در ایران و سالن مسابقات بودیم که علی فتاحی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال در مصاحبه با مهر اظهار داشت ایگور قرار نبود در ایران باشد و اول دسامبر به ایران خواهد آمد.

در ادامه و با تصمیم ناگهانی فدراسیون مبنی بر تعطیلی زود هنگام لیگ برتر انتظار می رفت سرمربی تیم ملی در تاریخ مقرر یعنی امروز 10 آذرماه (اول دسامبر) در ایران حاضر و حداقل آخرین بازی پیش از تعطیلات طولانی مدت لیگ را که حساس ترین بازی هفته نیز به شمار می رود را از نزدیک تماشا کند.

اما امروز نیز خبری از کولاکوویچ نیست و طبق اعلام علی فتاحی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران، درباره زمان حضور سرمربی تیم ملی در ایران گفت: کولاکوویچ در راه است و بامداد به ایران خواهد رسید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4205

به "کولاکوویچ به آخرین بازی پیش از تعطیلات هم نخواهد رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ به آخرین بازی پیش از تعطیلات هم نخواهد رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید