گام عظیم فدراسیون کشتی برای یکسان سازی مربیان و تمرینات

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با توجه به اهمیت یکسان سازی تمرینات و هماهنگی نحوه آموزش مربیان در سراسر کشور، انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کارگاهی با حضور مدرسان کشتی به منظور همسان سازی طرح درس کلاس مربیگری درجه سه و پایه کرد.

گام عظیم فدراسیون کشتی برای یکسان سازی مربیان و تمرینات

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در خصوص برگزاری این دوره که رئیس فدراسیون نیز در آن حضور داشت گفت: کارگاه یکسان سازی دروس عملی مربیان پایه و درجه سه کشتی آزاد و فرنگی در سالن توفیق جهانبخت برگزار گردید.

وی ادامه داد: انستیتو کشتی از تمامی مدرسان سراسر کشور برای حضور در این دوره دعوت نموده بود که در کشتی آزاد عسکری محمدیان، مجید ترکان، محسن کاوه، بهروز کمک و علیرضا رضایی منش و در کشتی فرنگی ناصر نوربخش، حبیب اله اخلاقی و روح الله میکائیلی در این کارگاه حضور داشتند.

رئیس انستیتو کشتی توضیح داد: هدف از برگزاری این دوره یکسان سازی طرح درس مدرسان انستیتو برای برگزاری کارگاه های استاژ و دانش افزایی مربیگری در سراسر کشور بود تا تمامی مدرسان نسبت به آموزش یکسان مربیان بپردازند.

وی در انتها اعلام نمود: یکی از اهداف فدراسیون کشتی گام برداشتن به سوی مسیری است تا تمامی مربیان کشتی در سراسر کشور نسبت به آموزش صحیح و اصولی کشتی گیران اقدام نمایند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15370

به "گام عظیم فدراسیون کشتی برای یکسان سازی مربیان و تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام عظیم فدراسیون کشتی برای یکسان سازی مربیان و تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید