گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی گردید

به گزارش دَبی بلاگ، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، سامسونگ از گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی کرد که در این میان، گلکسی S21 اولترا مهم ترین عضو این خانواده محسوب می گردد. همان طور که انتظار داشتیم، این گوشی مانند سری گلکسی نوت از قلم S Pen پشتیبانی می نماید ولی در بدنه آن صندلی مختص این قلم وجود ندارد و کاربران به طور جداگانه باید آن را خریداری نمایند.

گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی گردید

گلکسی S21 اولترا از نمایشگر خمیده 6.8 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل بهره می برد. بر روی این نمایشگر مانند پنل پشتی آن شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده که دوام بدنه را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین بر خلاف نسل قبلی، کاربران برای بهره گیری از رفرش ریت 120 هرتز نیازی به کاهش رزولوشن ندارند. باید خاطرنشان کنیم رفرش ریت این نمایشگر به طور اتوماتیک بین 10 تا 120 هرتز قرار می گیرد که این موضوع منجر به افزایش عمر باتری می گردد.

گلکسی S21 اولترا دارای ابعاد 75.6 در 165.1 در 8.9 میلی متر است و با داشتن وزن 228 گرمی، گوشی نسبتا سنگینی به حساب می آید. در کشورهای آمریکا، چین و کره جنوبی این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه می گردد ولی در دیگر مناطق دنیا، کاربران باید از تراشه اگزینوس 2100 بهره ببرند. باید خاطرنشان کنیم اسنپدراگون 888 هم با فناوری ساخت 5 نانومتری توسط سامسونگ فراوری می گردد و در کل هر دو تراشه از نظر هسته های پردازشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند. باید ببینیم کدام یک از آن ها عملکرد بهتری را ارائه می نمایند.

در کنار این تراشه، سامسونگ 12 و 16 گیگابایت حافظه رم را در نظر گرفته و همچنین باید به 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی غیر قابل افزایش هم اشاره کنیم. یکی از مهم ترین ویژگی های گلکسی S21 اولترا دوربین چهارگانه آن است که می توانند انواع و اقسام کاربران را راضی نگه دارند. اگرچه دوربین اصلی مانند نسل قبلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است، اما این بار از نسل جدید این سنسور استفاده شده که حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد و می تواند عکس های جذاب تری ثبت کند.

در کنار آن شاهد دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری هستیم که به لطف بهینه سازی های انجام شده، رقیب قدری برای دیگر دوربین های پریسکوپی محسوب می گردد. همچنین نباید دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. برخلاف نسل قبلی که در ماژول دوربین آن سنسور ToF تعبیه شده بود، این گوشی از سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری بهره می برد. ضمناً باید بگوییم که یک دوربین 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می نماید.

گلکسی S21 اولترا نخستین گوشی سامسونگ است که تمام دوربین های آن می توانند با سرعت 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K فیلم برداری نمایند. این یعنی حتی دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی این گوشی هم از پس انجام چنین کاری برمی آید.

انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 وات پشتیبانی می نماید. البته مانند دیگر گوشی های سری S21، مدل اولترا هم بدون شارژر به دست کاربران می رسد.

قیمت گلکسی S21 اولترا از 1199 دلار شروع می گردد و این مدل مبتنی بر 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی از تاریخ 29 ژانویه (10 بهمن) راهی بازار می گردد. در ادامه می توانید تیزر معرفی این گوشی را تماشا کنید.

منبع: GSM Arena

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15017

به "گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید