100 هزار آمریکایی در آستانه مرگ هستند و سنا کاری نمی کند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی با انتشار توئیتی از رویکرد سنا مبنی بر نادیده دریافت خطرات کرونا و اولویت دادن به مسائل حاشیه ای انتقاد کرد.

100 هزار آمریکایی در آستانه مرگ هستند و سنا کاری نمی کند

وی در این باره نوشت: به زودی 100 هزار آمریکایی خواهند مرد و کاری که سنا انجام می دهد این است که نه مرخصی با حقوق را تصویب می نماید، نه یاری های اقتصادی به کسب و کارهای کوچک را تمدید می نماید و نه یاری های اضطراری به ایالات ارائه می دهد. اما به فکر حساب پس کشیدن از مقامات دوره اوباما است.

لازم به ذکر است اشاره وی به ادعای سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام است که از رای گیری کمیته قضایی سنا مبنی بر باز گذاشتن دست وی به احضار مقامات دولت اوباما برای تحقیق پیرامون پفراینده دخالت ادعایی روسیه در فرایند انتخاباتی آمریکا، خبر می دهد.

مجلس سنای آمریکا در کنترل حزب جمهوریخواه است که ترجیح می دهند دستورکار این مرجع قانون گذاری را مطابق با میل دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور پیش ببرند.

انتقاد مورفی در حالی ایراد شد که شمار مبتلایان کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و 550 هزار نفر و شمار جان باختگان نیز به 91 هزار و 981 نفر رسیده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8890

به "100 هزار آمریکایی در آستانه مرگ هستند و سنا کاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار آمریکایی در آستانه مرگ هستند و سنا کاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید